Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU&feature=related Har veldig lyst å overraske gjestene med denne (holder meg anonym, siden noen av dere kjenner meg og skal i bryllupet...)
blirjegsnartmamma Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Kjempebra!!! Vi ville egentlig ha en skikkelig swing, ta alle med storm, med mannen min er ingen swing danser så vi droppet det.. Men danset ikke wals uansett da. Men far-datter dansen ble rask swing, kjempe gøy, men ikke så lett i stor kjole Go for it - morsomt når det ikke er klassisk
Turbojenta og lillesøster Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Noen som vet navnet på sangen? jeg får ikke lyden der til å fungere så tenkte å laste den ned og høre
2prinsesserogbim Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Det er mange forskjellige sanger der da... Hadde vert morsomt å gjort dette, lurer på om jeg skal tving mannen med på dette... Alle gjestene hadde fått hakeslipp vertfall... =) drit løye..
Isdronningen Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Vi hadde en sånn type bryllupsvals, men ikke på langt nær så gjennomført som det der. Vi gikk på brudevalskurs og lærte en skikkelig engelsk vals hvor mannen min førte meg ut på gulvet og han bukket og jeg neiet. Så danset vi til Noc turne såpass lenge at folk fikk klump i halsen, og det hele ble plutselig vridd om til "jeg liker å movit movit.." HAHA.. fantastisk morsomt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Rioja Ble det godt mottatt av gjestene? Jeg er litt redd det kanskje blir litt teit. Har jo veldig lyst da. Kjempemorro og minneverdig hvis det slår ann! HI
Isdronningen Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Hei du Det ble veldig godt mottatt. Hele seansen ble filmet, så det var moro å se på reaksjonene til publikum.. De ble veldig overrasket.
2prinsesserogbim Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Vi har nå mixet noen låter sammen, så nå skal vi øve på dette.. gleder meg, hadde ikke tenkt på noe sånn jeg før jeg såg innlegget her, men det er jo genialt bra=)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Ja ikke sant? Kjempemorro! Når skal dere gifte dere? HI
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Hei, Jeg synes det var fantastisk morsomt, og en strålende idé:-) Så morsomt at vi har tenkt å gjøre det samme i vårt bryllup i august. Men jeg lurer veldig på hvordan en skal få satt sammen en cd med bruddstykker av sanger sånn at det høres bra ut? Er det noen som vet noe om dette?
2prinsesserogbim Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Vi gifter oss 26 juli, så ikke så lenge til=) skal blir morsomt å se tryne på gjestene.. gleder meg... Vi mixet sangene på cool edit pro, jeg lastet det gratis ned fra netten, ganske lett når jeg først kom inni det=) så lagret jeg det på dataen klar til å brenne ut
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Kan du gi meg en tilbakemelding om hvordan det gikk etter bryllupet? Vi gifter oss i aug. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Supert, takk takk:-) Da skal vi laste ned programmet du viser til. Hvilke sanger bruker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå