*Andreapus* Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hva slags forsikringer har dere og hvor? Jeg har tenkt og sette meg ordentlig i dette, og få en god oversikt over våre og hva vi betaler.. men vet at vi har gjennom mannen innbo forsikring i fagforeningen hans.. el og it forbundet.. noen med erfaring fra disse? Jeg klarer liksom ikke helt stole på den forsikringen.. siden det ikke er ett selskap.. vis de da ikke noen spes avtale med noen.. Jeg kan ikke e dritt om dette.. pinlig og innrømme.. hehe. men nå skal jeg sette meg inn det..
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 el og it forbundet er en del av LO (akkurat som fagforbundet og fellesforbundet som jeg og mannen er medlem av) og den innboforsikringa er best i landet.. faktisk. du kan lese om den her: http://www.lofavor.no/lof/id/9735 den er jo i et firsikringsselskap. for alle forsikringene man kan få der er i sparebank 1 forsikring. vi venter på at de skal ta kontakt for å gi oss et tilbud på hvordan alle våre forsikringer blir der.. om det er noe å spare... vi har nå alt i if... da vi bytta til det i fjor sparte vi flere tusen kr i året...
*Andreapus* Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Resten av forsikringene våre er i if. (bil,reise osv) men alt står på samboer, men jeg har krav på 30% avslag i pris siden ejg er medlem av Huseiernes landsforbund, gjelder da rabatten han og? Han trodde ikke de gjorde det. men ejg tror og håper det.
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 vi har også medlemsskap i huseiernes landsforbund.. både det og forsikringene står på mannen... tror forsikringstaker må være medlem av huseiernes landsforbund.. vet vi har 30% rabatt der, men har alikevel lyst til å sjekke ut om de samme forsikringene kommer bra ut igjennom LO favør...
*Andreapus* Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2008 Ja, kan være lurt og sjekke litt.. Og forsikring må man ha.. Jeg skal ringe if imorra og spørre om det må stå på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå