Hikken Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Ooooh, najs! Fikk det aldri med meg da det gikk :-) Takk for info! :-)
Edelweis Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 ai ai ai... det er disse som ødelegger for de unge mødre som faktisk gjør en bra jobb!!!! ikke rart mange har det synet de har på unge mødre her inne...
mamma til gutta boys! Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 jeg skal være med i det programmet neste sesong!=) gruer meg, kanskje jeg trekker meg! he he..
Gulljnta Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Så spennende! Du får sette et godt eksempel du da for oss unge mødre
mamma til gutta boys! Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 he he.. prøve på det beste! =) men lett og bli fremstilt feil der har jeg funnet ut, etter filminga her..
Løvinna30 Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 mange klokka går det? og hvilken kanal? både DK og Norge :-)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Til 87'er med nr 2 i magen.. Synes da asolutt ikke at de ødelegger for unge mødre. Hva mener du forresten med det? Jeg synes f.eks hun som hadde ei jente på 2 år var kjempeflink! At de går ut og tar seg en fest skulle jammen meg bare mangle, de er tross alt unge! og så lenge de har barnevakt så ser jeg ingenting galt i det??? Hlsen ei som er minst 12 år for gammel til å bli kalt ung mor :-)
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #11 Skrevet 29. juni 2008 Angie20, det skal jeg og;) Moro da! Synes det bare er gøy jeg.. syns ikke de jentene på forrige sesong gir et dårlig inntrykk av unge mødre. Så og si alle fester jo etter at de har fått barn, at det er noe som kommer på TV er vel ikke akkurat så rart - så mye mer spennende ting å vise fra hverdagen deres er det vel ikke Neida, men det er jo et TV-program som skal tiltrekke seg seere og vekke oppmerksomheten deres, så da må man jo "sjokkere" litt Ikke det at det er sjokkerende at 17 år gamle jenter drikker sprit:P
mamma til gutta boys! Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 hehe.. du oxo ja=) Joda er jo moro. er bare det at jeg er ikke helt vant til å ha kameraer rundt meg så mye! =) og forrige lørdag filmet de fest her.. skal si deg jeg har nerver.. he he.. er jo så mange dømmende folk ute og går.. som du sier.. alle fester etter de har fått barn, om de er 17 eller 35 tenker jeg=) men har seriøst vurdert og trekke meg jeg da.. vet ikke helt om det er min greie=O men vi får se=)
*Lykkeliten* Skrevet 29. juni 2008 #13 Skrevet 29. juni 2008 Kattid vises serien på tv,en? Og kas kanal? =)
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #14 Skrevet 29. juni 2008 Gikk på tvnorge idag klokken 7. Men vet ikke når det danske går, vet bare at det går på FEM.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 Hehe, ja, er utrolig mange dømmende folk der ute dessverre:( Sikker på at det er mange som kun sitter og ser på serien for å finne negative ting å dra frem ved unge mødre.. men det må man ikke legge så mye i, uansett hva man gjør eller ikke gjør for den saks skyld så vil alltid NOEN finne noe negativt i det. Og ja, alle fester jo selv om de har fått barn, man tar vel kanskje ikke bare like av som før når man vet man skal opp tidlig og hente ungen
*Lykkeliten* Skrevet 30. juni 2008 #16 Skrevet 30. juni 2008 Ja, den så jeg.. Men jeg mente den nye serien som spilles inn nå? =)
Eowyn Skrevet 30. juni 2008 #17 Skrevet 30. juni 2008 Unge eller eldre mødre, vi kan nok bli krittisert begge gruppene. Nå er en gang verden slik at det finnes en del mennesker som synes de har rett til å øse sine meninger ut i "hytt og pine" Synes det er en fin serie.
hebbe lille, fødeklar Skrevet 30. juni 2008 #19 Skrevet 30. juni 2008 haha, jeg er glad at jeg ikke blir filmet når jeg har vært på fylla:) Er nok ikke bare de 17 som drikker etter å ha fått barn.. stå på jenter:)
*Lykkeliten* Skrevet 30. juni 2008 #20 Skrevet 30. juni 2008 Er enig i at det er en fin serie Akkurat som jordmødrene på nrk1
Puumi Skrevet 30. juni 2008 #21 Skrevet 30. juni 2008 ser en av dere er 20... når jeg hører ung mødre tenker jeg på de som er mellom 15 og 18....er mange på 20 pluss osv som faktisk har ting fint tilrettelagt å begynner da pga de ønsker å være spreke mammaer : Lykke til uansett
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #22 Skrevet 30. juni 2008 Ja, jeg er 20 Og føler meg ikke som en ung (blivende)mor, men blir tydeligvis regnet som en:P
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 1. juli 2008 #23 Skrevet 1. juli 2008 Kunne aldri falt meg inn å vært med på det programmet, tenker ikke på meg selv om ung mor enda jeg blir 22 i august og blir tobarnsmor i november, var 20 når jeg fikk første. Med ung mor tenker jeg de under 18-20 år. Før var det helt vanlig å få barn tidlig, er bare i dag som mange er så opptatt av karriere at de venter mange mange år før de stifter familie. Min mor var 24 når hun fikk meg og da var hun nesten gammel førstegangsfødende, er ikke såå mange år siden liksom
mamma til gutta boys! Skrevet 1. juli 2008 #24 Skrevet 1. juli 2008 ungen min er snart tre år da.. fikk han en mnd etter jeg fylte 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå