Gizom81 Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Grattis med svangerskapet! Du hvilken test brukle du, og hvor svak var det egentlig? Kom den til syne med engang, eller nærmet det seg ti min før det dukket opp? Streken altså?
Icerus Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei Gizom81 Takker så mye for det Brukte en billigtest (strimmel), og streken kom opp etter ca 3-4 minutter. Men var veldig svak.. Men kunne se den uten å anstrenge synet, hvis du forstår hva jeg mener... Hvordan går det med deg da??
Gizom81 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Har brukt CB her og lørdag var det er skyggestrek der så svak at jeg bestemte meg at det var en ønskestrek. Søndag tok jeg en ny og den viste en svak lys blå loddrett strek som ammen min også så. Den dukket ikke opp før etter 9 min så jeg er usikker på om jeg tør stole helt på den!! Tester igjen i morgen tidlig. Hvis det skulle vise seg at jeg er gravid har du og jeg samme termin!
Icerus Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Så kjekt da Jeg har enda ikke hatt sterke tester, men streken er der selv om den er svak Men jubler ikke helt enda, det tror jeg ikke at jeg gjør før jeg har en sterk strek å vise til... Tenkte å teste på onsdag eller fredag denne uken. Da bør den være sterk. Men har helt roen i kroppen selv om ikke streken er tydelig. Føler på meg at det er noe der inne denne gangen. Og Føler heller ikke den store trangen til å teste, slik jeg har gjort de andre månedene. Så det er litt deilig å ikke tenke på det hele tiden og Blir spennende å se om vi begge flytter over til 1 tri i løpet av uken. Jeg henger på bli gravid enn så lenge. I alle fall til jeg har fått konstatert det med sikkerhet Lykke til med testingen. *Hadde vært morro å ha noen å følge som har samme termindato..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå