Gå til innhold

blir så sint!!

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir så sinnsykt forbandet på personalet på føden Åse sykehus.. hvilken behandling man får der kommer veldig mye ann på hvem som tar telefonen!!!!

ringte i dag da jeg er super hoven i kroppen og har vondt i hode. spurte om jeg kunne komme inn med en urinprøve å om de kunne sjekke blodtrykket mitt.

vet du hva jeg fikk til svar?

jo at jeg måtte skjønne at d var helg å at di var travle så lenge som jeg ikke var i akutt fødsel så skulle jeg ikke kaste bort tia dems.. vi driver jo ingen poliklinikk heller!

fy flate sånne beskjeder gjør at man føler seg trygg! NEI!

så jeg ringte til legevakta å etter å ha sittet der en times tid så fikk jeg komme inn. jeg har førhøyet blodtrykk, 2+ på hviteblodlegmer og 2 på ødem.. så hun ville at jeg skulle dra til fastlegen min til grundig sjekk imårra å fikk jeg mer hevelser eller følte meg dårlig ikveld natt måtte jeg komme tilbake .

er skikkelig hoven i kroppen til og med øreflippene mine er opphovnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre Grysom. Håper du ikke bor så langt fra sykehuset. Syntes så absolutt ikke man skal tulle med noe som kanskje er en begynnende svangerskapsforgiftning. Du må prøve å ta det HELT med ro til i morgen. Det er nok mange i helsevesenet som burde ha jobbet helt andre steder. Det er så grusomt å høre at du ble møtt på den måten. Lykke til.

Skrevet

Det er så lite profesjonelt å bli møtt på den måten! Det går bare ikke an!! Det er klart at du blir bekymret med slike symptomer, det er jo nettopp da vi skal reagere. Du er jo bare bekymret for barnet i magen din!! Prøv om du kan ta det med ro, og bare møt opp på fastlegen din sitt kontor i morgen tidlig. Da blir du nok henvist videre til UL slik at du får en skikkelig kontroll av barnet ditt. Lykke til!!

Skrevet

Fy flate!!!! Dette er sinnsykt dårlig altså!!!

Jeg hører selv til Åse og har heldigvis blitt godt mottatt hver gang jeg har vert i kontakt med dem.

Men ene gangen jeg var der la jeg merke til ei jordmor/ansatt som virka ufattelig sur, bare gløste på meg når hun kom inn på det rommet hvor jeg lå med belter på for å sjekke hjerte og spark osv. Mens alle andre var kjempe hyggelige, men det er virkelig surt å utrygt å møte de som oppfører seg som om at ingen skal frykte noe... bare vente å se...

Det er jo for fanken derfor de er der!!!! For å betrygge, hjelpe å roe!!! Nei fysj, den som hadde fått navn for hver gang.. Så en vet hvem en ikke vil snakke med!!!!

Jeg hadde faktisk villet tatt opp dette med fastlegen så de får vite hvilken motakelse og respons vi får om vi føler oss utrygge en helg.

Skrevet

ja, og folk lurer på hvorfor mange vegrer seg for å ringe til føden??? slik er det der jeg er også.. jeg ringer ikke før hodet omtrent står ut av åpningen!

Skrevet

ja jeg ringer jo ikke dit for å plage dm, jeg ringer jo for å få råd veiledning og hjelp...

så at di kan svare meg sånn fatter jeg ikke,,,

så nå skal jeg ligge med beina høyt å slappe av.. å håpe på at prøvene hos legen blir bedre og at blodtrykket er gått ned...

tusn takk for gode svar :)

Skrevet

tusn takk for svarene.

dro til legen i dag tidlig han sendte meg rett på sykehuset.

der lå jeg med ctg registrering i 35 min å d så veldig bra ut:)

blodprøvene mine er fine ingen tegn til sf heldigvis.

har litt feber men legen mente d ville gå over vis jeg fikk ro i kroppen å bare slappet av:)

lillegutt er 2350gram å stor trives der inne:)

hevelsene og di andre symptomene mine mente di kunne være en annen infeksjon i kroppen som di ikke hadde testet for men som ikke ville være farlig for barnet:)

så jeg er veldig gla for at legen henviste meg videre slik at jeg fikk grundig sjekk å at vi fikk en hyggelig kvinnelig lege som tok oss på alvor når vi kom inn på føden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...