Gå til innhold

Da var det nok over for min del.... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å blø friskt i går kveld -var på fest- og det fortsatte i natt og utover i dag. Er ganske mye blod når jeg går på do. Var litt vondt i natt også. Jeg tror dette er en klassisk SA. Hadde ikke trodd at jeg skulle oppleve dette, føler meg ganske nummen. For tre dager siden var jeg på UL sammen med kjæresten og vi fikk se og høre et 2 cm langt fosters hjerte. Var akkurat ferdig med uke 9. Merkelig at ting kan snu så fort...har visst ikke gått helt opp for meg ennå. Vi skal på ferie om en uke. Bør vel kanskje ta en ny UL for å se om alt har rent ut før vi drar? Kan man bli dårlig dersom det blir igjen rester lenge etterpå?

Får puste med magen og gråte ut sorgen så jeg blir fortest mulig ferdig med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes trist ut :(

Burde nok ta en sjekk hvis du er usikker, har hørt at man kan bli ganske dårlig hvis det er rester igjen...men vet ikke om det er vanlig så tidlig :S

Sender masse gode klemmer til deg:)

Skrevet

Syns du bør be om en ny ul før du reiser, slik at du får bekreftet om du evt har hatt en sa eller ikke! Det er ikke gøy å gå rundt i usikkerhet!! Men det skal sies at når man er gravid produserer man ekstra mye blod, og jeg har små blødd hele veien, vært på 5 ul og sett hjerte banke de to siste. Krysser fingrene for deg!

Har du hatt noen klumper som har kommet ut? Hvor er det du har vondt, sånn mensen smerter? Uff vet hva du går igjennom nå, og det er ikke gøy! Men håper du er en av de heldige som blør litt i svangerskapet!!Masse masse lykke til!!

Skrevet

Ja nå har jeg vært på UL, og der fikk jeg konstatert SA. Jeg visste det på forhånd, men det var bra å få det bekreftet, så vet jeg det helt sikkert. Legen var veldig hyggelig, han sa at det så ut som om hele graviditeten hadde rent ut, og at det ikke var rester. Så jeg slipper mest sannsynlig utskrapning, vi som skal på ferie om en uke. Det går litt bedre i dag, har begynt å se fremover, håper jeg kan bli gravid igjen om ikke alt for lenge.

Får hoppe tilbake bli gravid...

Lykke til alle sammen, håper det går bedre for dere enn for meg!!!

Skrevet

Uff, det var trist åhøre:-( håper det ikke tar lang tid før du kommer hit igjen i første trimester, livet er så sjørt..... lykke til videre!!

Klem

Skrevet

Jeg blør også, skal til legen igjen om 3 kvarter... Da skal jeg be om ultralyd, jeg er nesten sikker på at jeg jeg mister, men er greit å vite det 100%sikkert...

Jeg har litt vondt, blør ikke så altfor mye men tror det er nok til å være en SA

Skrevet

Åh nei, stakkars deg, føler med deg. Ønsker deg masse lykke til videre :o)

Skrevet

Jeg blir med deg tilbake til bli gravid... Hadde en MA, med utskrapning i går. Det er utrolig trist dette..... Gråter i bøtter og spann i dag!! Trodde jeg var 11 uker på vei, og snart trygg!! Trist å høre at det er flere av oss. Ta vare på deg selv og mannen oppi det hele!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...