Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Kremt... Fikk oralsex av kjæresten i går mens jeg satt på ansiktet hans. Da det gikk for meg rant det visstnok ut i strie strømmer, ned i munn, svelg og over ansiktet på den stakkars fyren. Sa han etterpå.... Jeg ble dritflau. Han sier det er flott å oppleve at jeg har det så bra (og må innrømme at orgasmen var fabelaktig bra), men jeg vet ikke om jeg stoler helt på det utsagnet. Kommer aldri til å slappe av under akten igjen. Jeg har vært seksuelt aktiv i snart 20 år, og så skal dette komme nå??? Erfaringer, noen?
Laybik Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Min samboer har hatt sex med en jente som sprutet når hun kom, og han elsket det. Han vil at jeg også skal gjøre det, men jeg er ikke laget sånn... Men siden det har skjedd for deg først etter 20år er det jo femdeles håp da! Så tror ikke du skal bekymre deg for hva kjæresten din synes, han digger det nok han også:-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Det er visst den beste orgasmen...enjoy :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 det der er det beste sambo vet også.. har bare opplevd det ett par ganger før, men med han så skjer det både ved vaginal sex og oral sex. synes du skal stole på han og bare slappe av og kose deg!! det er helt naturlig, bare veske som kommer ut, ikke tiss ENJOY!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå