Gå til innhold

ÅHHHHH....klikker i vinkel snart....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verdens skjønne lille jente på 2 år. Men heeeeeerreguuuuud så trassig !!! Er vi ute og skal kose oss med noe, grille, på fjelltur, i byen, på besøk...you name it...så stikker hun av hele tiden. Er det trygt, så er det jo ingenting i veien for at hun kan få litt armslag, men det er jo både biler, busser, veiskråninger og mer til...og hun er jo tross alt bare 2 år. Kan jo ikke ferdes alene i denne verden enda... Kommer jeg etter henne for å hente henne tilbake er det som å bære en 100 kg sprellende sleip ål... som hyler og skriker så det høres til verdens ende. Og dette gir seg aldri heller...holder det gående til vi alle er så slitne og lei at vi rett og slett bare drar hjem.

Regner med..., eller håper litt på at det er flere som opplever hverdagene slik..det kan iallefall være en liten trøst. Om ikke annet, så kom gjerne med gode råd til meg...trenger det sårt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det her også.. akkurat som om jeg sku sagt det selv..

fy faen gutten min er 2 år og det er helt jævlig og være både ute og inne.

Skrevet

ja d hørtes kjennt ut ja. hehe.. men jeg prøver å finne noe å lokke med når jeg skal ha henne med tilbake da. ikke alltid d går, men jeg forsøker. men hu er kjiv til å stikke av ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...