EierIkkeFantasi Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 nå har jeg venta lenge på at min side skal fikses etter jeg sendte mail, fikk komt meg inn og lese å skrive etpar mld så kommer søren meg den stygge fatal error mld igjen..åårh. andre som sliter med dette når dere skal inn på din side ?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Klikker snart for meg å. Får ikke gått inn på min side og endret nick eller noe. Ikke får jeg egentlig logget meg på heller. Men er brått innlogget liksom... Grrrrrrrrr Få fikset dette da
flinke jenta mi!!! Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Har samme problem begynner å bli lei. Hvem sede mail til?
Mille** Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Irriterende ja, jeg får ikke endret på nicket mitt, har liksom ikke reisefeber nå mer da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå