Gå til innhold

drittlei dettte TULLET MED DIB


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg venta lenge på at min side skal fikses etter jeg sendte mail, fikk komt meg inn og lese å skrive etpar mld så kommer søren meg den stygge fatal error mld igjen..åårh. andre som sliter med dette når dere skal inn på din side ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikker snart for meg å.

Får ikke gått inn på min side og endret nick eller noe.

Ikke får jeg egentlig logget meg på heller.

Men er brått innlogget liksom...

Grrrrrrrrr

 

Få fikset dette da

Skrevet

Har samme problem begynner å bli lei. Hvem sede mail til?

Skrevet

Irriterende ja, jeg får ikke endret på nicket mitt, har liksom ikke reisefeber nå mer da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...