LizzyG Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Har ligget i kjøleskapet hele tiden, og skal stekes for å brukes i wok. Ville dere spist det?
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 nei jeg som kokk er veldig skeptisk på kyllingkjøtt.... hadde kastet det....
Monajenten Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 En vanlig kjøttdeig - kanskje... Men kyllingkjøtt? Nei.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 nei, ikke kylling. Ikke farseprodukter. men en vakum- eller atmosfærepakket indrefilet kunne godt lagt 14 dager over.
Northernlights Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har STOR respekt for kylling, og spiser aldri kylling som har gått over dato. Hvis den var lagt i fryseren før datoen var gått ut,ville det selvsagt vært ok. Men ikke planer om jeg hadde tord spise om den var 3 dager over dato,rå. Har vært igjennom matforgiftning av nettopp kylling, sp uff,jeg hadde ikke gjort det.
Northernlights Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Si fra til oss hvordan det gikk, om du spiser den.Mellom pausene på do. ;o) Uff, håper du tålte den spøken....? ;o)
LizzyG Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2008 Hehe... Har ikke spist den. S begynner på ny jobb imorgen så der passer DÅRLIG å bli syk:) Men er det verre å spise kyllingkjøtt som har gått ut på datoen enn annet kjøtt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå