Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hver gang jeg skal inn på siden får jeg opp Fall error. Og må logge meg inn "bakveien" google eller noe. Når jeg logger meg inn får jeg også opp det samme. Men er liksom innlogget for det. Andre som har det sånn???
*Andreapus* Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 skjer her og.. Har heldigvis en link inn til en gammel debatt jeg bruker som er i adr linjen.. hehe.. må gå noen omveier.. men bra det går hvertfall
Libido- Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 skjer her også av og til. men når jeg begynner å skrive www.dinba... så kommer det opp flere linker som f.eks er rettet mot innlegg. da er det bare å gå inn via dem.
It's all about me Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 ALT er galt med DIB. Er glad jeg ikke er så kravstor.
Leirha Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Ja, alt er galt med dib i dag. Men ordnes nok til i morgen tenker jeg. Skjer av og til.
Gjest Trollbundet Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Ja,likens her og OFTE! Irriterende! Men heldigvis kommer jeg meg inn på Din egen side nå! Gikk ikke det en periode før,men ble heldigvis ordnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå