2 små orkaner Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 enten er foreldrene merkevare beviste eller interessert i gresk mytologi. Blir aldri vanskelig å finne klær med hennes navn på:-)
tante grusom master of law Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Synes ikke det er et så rart navn. Seiergudinnen.... Folk døper jo barna sine Victoria uten at noen blunker.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Man sier vel Nike. Husker at vi lo av Mamma som sa Nike om skoa, men så hadde ho egentlig rett....
LINDA*** Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Passer bra i nabolaget til Herr og Fru Behn. Heter ikke dattera deres (Leah) Isadora?
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Kjenner ei med det navnet. Mammaen er tysk. Kjempefint navn til ei fin lita jente )
Blåmandag¤ Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Du sier det sånn det skrives (på norsk). Det er jo i grunnen fint, men litt vel belastet siden det er et av verdens mest kjente merkenavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå