Gå til innhold

Haha, navnet Nike til ei jente.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

enten er foreldrene merkevare beviste eller interessert i gresk mytologi.

 

Blir aldri vanskelig å finne klær med hennes navn på:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier man det Nike eller Naik?

Skrevet

Synes ikke det er et så rart navn. Seiergudinnen.... Folk døper jo barna sine Victoria uten at noen blunker.

Skrevet

Man sier vel Nike.

Husker at vi lo av Mamma som sa Nike om skoa, men så hadde ho egentlig rett....

Skrevet

Passer bra i nabolaget til Herr og Fru Behn. Heter ikke dattera deres (Leah) Isadora?

Skrevet

Kjenner ei med det navnet. Mammaen er tysk. Kjempefint navn til ei fin lita jente :o)

  • 1 år senere...
Skrevet

Du sier det sånn det skrives (på norsk).

Det er jo i grunnen fint, men litt vel belastet siden det er et av verdens mest kjente merkenavn...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...