Gå til innhold

Når mor er syk..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mamma som har vært gjennom mye i livet, vil ikke gå i detaljer her, men det er snakk om misbruk fra nær familie og i voksen alder sykdom som førte til pillemisbruk. Hun er fri fra medikamentmisbruk nå, men er jo litt redusert pga dette. I tillegg er det diverse diagnoser som gjør at det alltid er noe som ikke går som det skal, hun orker lite, alt er veldig opp og ned. Dette sliter selvsagt på henne og de rundt henne.

 

Jeg gikk med en mer eller mindre konstant frykt for at noe alvorlig skulle skje henne, hadde en periode med angst i fjor pga alt som har vært/er. Dette kom jeg meg gjennom, og nå er det mer en sorg over hva livet hennes ble. Prøver å si til meg selv at hun har det bra på mange måter, og nå skal hun bli bestemor, noe hun gleder seg stort til. Håper og tror at hun får maaange gode år til, at livet på et vis skal snu og bli mest solskinn. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte vel bare få det ut et sted. Det er tungt å se at de man er glad i har det tøft. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig at dy forteller henne at du er glad i henne =o)

Så det håper jeg du gjør. Det hjelper mere enn du tror, og bare være der emosjonelt for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...