Gjest Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Ser at siden jeg har vært her inne er det mange nye inn:0) Korse har osa av sted og ferie er over både den ene og andre her ;0) Håper dere har det bra. Mamma har starta på cellegift, har mista håret , men har humøret på TOPP.Se jodla hun og dro av lua, jeg ser ut som Gollum (fra Ringenes herre filmene) bare tuster igjen... Da lo vi høyt alle mann;) Jeg og gubben har vært på kjæreste til Riga, hele 5 dager uten barn, det var rart, men delig.Vi kosa oss hele tiden, men deilig mat,flotte bygninger osv... Så reiste de to eldste guttene på tur til Mandal,så nå er vi to barns foreldre i en mnd, det er rart det..... Guttene lengter ikke hjem, er det rart når hanpå 10 år har mast seg til nye sko til 800 kr, hehehehe... Jaja la det skjemme bort sier nå jeg. På Onsdag skal jeg, de to minste og mammaen min være med gubben til Trondheim, han skal jobbe , vi skal nyte livet på en mini ferie.. Ønsker dere alle en god sommer :0) Søstra mi er seg selv lik, kanskje litt bedre, men jenta skal vi ha med på 14 dagers sørlansds ferie, det gleder vi oss til alle sammen... Natteravnen, håper det går bra med mammen din. Klemmer fra en glad
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Kjæreste tur skulle det også stå. må bare beklage, gikk litt raskt, satt ute og så begynte det å regne :0( Da måtte jeg bare poste i vei..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Hei hei til deg også) Godt å høre at mammaen din har humor, de sier jo det at de med humor har alltid oddsen på sin side:o) Høres ut som om sommeren din har vært bra så langt ( forholdene tatt i betraktning), og bedre blir det tydeligvis også. Det synes jeg du fortjener:o) Søsteren din har muligens passert det stadiet da man enda kan endre personlighet. Men det er jo fullt mulig å prøve og tenke på noen andre enn seg selv, sånn av og til...... Ha en fortsatt glimrende sommer, så snakkes vi vel med ujevne mellomrom:o))
Gummelillan Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Godt å høre at dere nyter sommeren, tross alt! Kos dere med redusert barneantall ;-) Trondheim er ikke det dummeste stedet å ha miniferie, he, he. Godt å høre at mammaen din har beholdt humøret. Tror man kan overvinne mye motgang med godt humør. Stor klem
Karomamma Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Fint å høre fra deg, idefix! Det høres ut som dere er inne i en "god stim", selv om mammaen din er syk er det godt å humøret i behold. Det gjør dagene lettere Herlig med voksenferie (bare litt misunnelig nå....) og litt rart uten barna, tenker jeg. Vi er uten lillemor i noen dager og jeg savner henne fælt selv om det er litt deilig og. Kos dere i sommer
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Kjære deg, så godt å høre at det går bra, tross alt! Og at dere fikk til Riga-turen da - hipp hurra:-) Kan tenke meg det var godt for dere, samtidig som dere sikkert også mistet luften litt.....for sånn er det når man har levd under stress lenge og plutselig kan få slappe litt av........ Godt din mor har humor - det er gull verdt når livet er tøft:-) Håper Trondheim var fint og at sommeren farer varsomt med dere alle!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå