gerd Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg må bare spørre. Det er så vanskelig dette med bil. Vi skal prøve å finne oss en bil med 7 seter, men det er så dyrt med de vil ha. Det er også vanskelig å "klare" å selge den vi har - liker jo den veldig godt. Det er BMW 525. Er det noen som vet om det går med tre barneseter bak i denne? Om vi ikke får plass til det er det jo ikke noe poeng i å beholde bilen heller... Vi har en gammal opel også, men den er verdt kanskje 30.000 så den er det lite poeng i å selge. Hva gjør vi?
mamma til søte små Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Vi hadde bmw 525 før vi fikk førstemann, vi måtte kvitte oss med den ganske fort etter han kom. Vi fekk ikkje plass til vogna og heller ikkje barnesete i baksete, så eg tviler på at det er plass til tre barneseter bak. Så ville nok solgt, men det er mi meining.
gerd Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Det høres rart ut. vi har god plass til to barneseter - ett barkovervendt. Får plass til barnevogn pluss feriebagasje til oss fire på tur - den er da ikke såå liten som du sier? Men vi får prøve å selge da for jeg ser jo at tre seter kan bli vanskelig...
80 m/ supersøt jente! Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Til jøss-ja: dere hadde vel sedan? Vi har bmw 5-serie stasjonsvogn, og har god plass til vogn, samt "feriebagasje". Nå har vi bare ett barn, med tror ikke det skulle være noe problem og vi fikk et til! Har sittet 4 voksne pluss bakovervendt sete, og vogn, samt litt bagasje - ikke noe problem!
Reflexia Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 vi har bmw 525 stasjonsvogn....er kjempe fornøyd og har god plass til 2 barneseter og vogn og bagasje osv...får plass til ett barnesete til...kommer veldig ann på hva slags barneseter man har,hvor brede og store..
gerd Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Dette er vanskelig. Jeg synest det ser vanskelig ut å få plass til tre seter bak. Det blir jo to bakovervendte noen år til da - minste kommer til høsten. Noen flere som har 5-serie?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Vi har 5serie stasjonsvogn og har klart å skvise inn ett bakovervendt og to puter en gang, men det var ikke så ideellt ifht midterstemann så jeg, tror kanskej det vil bli vanskelig med to bakovervendte og ett utenom... Hadde baksetet vært helt rett så hadde det kanskje gått, men når de er litt "stolformede" så går det vekk endel i "støtte" eller hva jeg skal kalle det...
mamma til søte små Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Nei var nok en bmw 5-serie vi hadde.
gerd Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2008 Jo, men det kan da ikke ha vært en stasjonsvogn? Den er da ikke såå liten!!
Kamomille Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har BMW 525 stasjonsvogn og jeg har IKKE plass til 3 barneseter. Eldstmann har et putestol, mellomste har et bakovervent acta graco sete og minstemann har foreløpig babystol. De går absolutt ikke ved siden av hverandre. Nå har jeg sportsseter i min bil, og det er nok noe av grunnen til at det ikke er plass. De er jo buet i sidene!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Vi har hatt en BMW 525TDI stv 2000 modell og den kvittet vi oss rimelig kjapt med etter at jenta vår kom til verden.. For makan til trang bil, og ikke minst det at setene heller altfor mye ift bakovervendt sete. Når vi hadde vogna i bilen, var jo omtrent baggasjerommet fullt allerede, så jeg klarer ikke se for meg 3 barn i denne bilen. Men folk klarer seg jo med mindre biler, og jeg har kanskje begynt å bli kravstor når vi kjøper bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå