Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre. Det er så vanskelig dette med bil. Vi skal prøve å finne oss en bil med 7 seter, men det er så dyrt med de vil ha.

Det er også vanskelig å "klare" å selge den vi har - liker jo den veldig godt. Det er BMW 525. Er det noen som vet om det går med tre barneseter bak i denne? Om vi ikke får plass til det er det jo ikke noe poeng i å beholde bilen heller...

Vi har en gammal opel også, men den er verdt kanskje 30.000 så den er det lite poeng i å selge.

Hva gjør vi?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde bmw 525 før vi fikk førstemann, vi måtte kvitte oss med den ganske fort etter han kom. Vi fekk ikkje plass til vogna og heller ikkje barnesete i baksete, så eg tviler på at det er plass til tre barneseter bak.

Så ville nok solgt, men det er mi meining.

Skrevet

Det høres rart ut. vi har god plass til to barneseter - ett barkovervendt. Får plass til barnevogn pluss feriebagasje til oss fire på tur - den er da ikke såå liten som du sier?

Men vi får prøve å selge da for jeg ser jo at tre seter kan bli vanskelig...

Skrevet

Til jøss-ja: dere hadde vel sedan?

 

Vi har bmw 5-serie stasjonsvogn, og har god plass til vogn, samt "feriebagasje". Nå har vi bare ett barn, med tror ikke det skulle være noe problem og vi fikk et til! :) Har sittet 4 voksne pluss bakovervendt sete, og vogn, samt litt bagasje - ikke noe problem!

Skrevet

vi har bmw 525 stasjonsvogn....er kjempe fornøyd og har god plass til 2 barneseter og vogn og bagasje osv...får plass til ett barnesete til...kommer veldig ann på hva slags barneseter man har,hvor brede og store..

Skrevet

Dette er vanskelig. Jeg synest det ser vanskelig ut å få plass til tre seter bak. Det blir jo to bakovervendte noen år til da - minste kommer til høsten.

Noen flere som har 5-serie?

 

Skrevet

Vi har 5serie stasjonsvogn og har klart å skvise inn ett bakovervendt og to puter en gang, men det var ikke så ideellt ifht midterstemann så jeg, tror kanskej det vil bli vanskelig med to bakovervendte og ett utenom... Hadde baksetet vært helt rett så hadde det kanskje gått, men når de er litt "stolformede" så går det vekk endel i "støtte" eller hva jeg skal kalle det...

Skrevet

Nei var nok en bmw 5-serie vi hadde.

Skrevet

Jo, men det kan da ikke ha vært en stasjonsvogn?

Den er da ikke såå liten!!

Skrevet

Jeg har BMW 525 stasjonsvogn og jeg har IKKE plass til 3 barneseter. Eldstmann har et putestol, mellomste har et bakovervent acta graco sete og minstemann har foreløpig babystol. De går absolutt ikke ved siden av hverandre.

 

Nå har jeg sportsseter i min bil, og det er nok noe av grunnen til at det ikke er plass. De er jo buet i sidene!

Skrevet

Det spørs jo helt på årsmodellen dere har.

Skrevet

Vi har hatt en BMW 525TDI stv 2000 modell og den kvittet vi oss rimelig kjapt med etter at jenta vår kom til verden.. For makan til trang bil, og ikke minst det at setene heller altfor mye ift bakovervendt sete.

 

Når vi hadde vogna i bilen, var jo omtrent baggasjerommet fullt allerede, så jeg klarer ikke se for meg 3 barn i denne bilen.

 

Men folk klarer seg jo med mindre biler, og jeg har kanskje begynt å bli kravstor når vi kjøper bil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...