Gå til innhold

Frustrert å må bar få det ut=(


Teritt89

Anbefalte innlegg

må bare få det ut på en eller annen måte:(

fordi jeg har ei barndoms venninde som jeg har hvert med på hytteturer og å dagsturer osv..

ho mistet mora her får ei uke siden. å er begravelse til tirsdagen. det MÅ jeg bare delta i. ellers blir allt så feil.

men i tillegg så er jeg jo gravid da. å skal på sykehuset den dagen på time får sjekk. å jeg føler jeg bare måå i begravelsen:'( veit liksom ikke hva jeg skal gjøre. føler meg som en dårlig vennninde om jeg ikke deltar. å jeg hadde god kontakt med hele den familien.

 

i tilleg.. så har jeg ei annen klasse venninde som ble funnet død natt til fredag. i oslo..

hun hadde tatt overdose men alikevel så er det så vanskelig.

er så forvirret å føler jeg bare MÅ gjøre noe.. jeg sku gjerne reddet alle i hele værden å jeg stiller alltid opp får alle.

men jeg føler ikke jeg får gjort NOE nå:'(

 

men det med begravelsen jeg må jo egentlig prioritere vesla i magen først. og rekker jeg ikke i begravelsen... detgår jo ann å kjøpe en fin blomt og ta med på døren til de? gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dette var bare trist! Kondolerer! Jeg kan prøve å komme med forslag til hva du kan gjøre.....

 

Jeg vet ikke hvor rasjonell venninna di er for øyeblikket, men du kan kanskje prøve å snakke med henne og høre hva hun synes. Om det er greit for henne om du ikke kommer. Hun har sikkert flere venner der...eller? Det er ihvertfall viktig å prate sammen i en slik situasjon, det kan lett bli misforståelser. Og det er sikkert viktig for henne at du er der for henne uansett når og hvor....det kommer ei tid etter begravelsen også. Den tiden kan ofte virke som et tomrom.

 

Ellers så går det an å få flyttet timen...om det ikke er fare på ferde.

 

Jeg skjønner at det føles håpløst og at man føler seg utilstrekkelig. Men det du kan gjøre er å stille opp for de rundt deg, så mye du klarer vel og merke. Man skal ikke slite seg ut heller, ihvertfall ikke når man har en til å tenke på.

 

Om du har ork til det er det greit med bakst og mat istedet for blomster f.eks. Blir som regel nok blomster...

 

Håper at du klarer å finne en løsning. Skal sende deg gode tanker jeg :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...