UpsyDaisy Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Småen spiser en bitteliten stund så ligger han bare og kikker seg rundt, snakker og gliser... Veldig skjønn da, men vi blir jo aldri ferdig med måltidet. Han kan vel ikke være mett så fort vel? Føler jeg tvangsforer ham Andre som har det sånn? Noen tips? Han er 4 mnd.
EierIkkeFantasi Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 jepp har det sånn her også(han er 7mnd nå) opptatt av alt annet.når han ser opp på deg og babler så bare se rett frem og ikke snakk til han,da blir det fort kjedelig og han spiser igjen.virker her )
mamma til søte små Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Dei får i seg ganske masse på noken få min. Jenta mi har vert innlagt på sjukehuset å der blei ho vegd før og etter måltida. På 5-10 min fekk ho i seg 150-180ml Så dei kan bli mette sjøl om dei ikkje bruker lang tid, men alle er jo ulike da:-)
Sunniva78 har to små Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Jepp, jeg har også en liten fyr som er nysgjerrig på alt rundt. Skikkelig pes å amme når vi er borte hos folk, det er nesten umulig! Men han har alltid spist seg mett fort, så noen er bare effektive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå