madde på pergo Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg testet positivt på eggløsningstesten på Fredag og har hatt sex hver dag i en uke nå! Har ikke hatt EL siden Februar, og kjenner EL veldig nå!!! Hva tror dere?
madde på pergo Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 Siste mens var i Februar. Så fikk jeg Provera og mensen kom da en dag før siste pille. Startet på pergotime 3 dag etter første dag i mens. Testet positivt på EL test nå på Fredag! Så da har jeg vel IKM om 13-14 dager tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå