Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk negativ test i går og var sikker på at mensen var på vei, så jeg drakk litt alkohol i bryllup i går,men mensen var ikke kommer til i dag ...ny test i dag og den er POSITIV.....

(et glass vin og nesten en øl) håper håper håper jeg ikke har ødelagt for meg selv nå..........:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på en skikkelig fyllekule 2 dager før jeg fant ut at jeg var gravid! Hadde virkelig ikke trodd at det skulle klaffe så fort!!

Tror nok det er mange som har drukket alkohol i ukene før de vet de er gravide.... så du skal nok ikke være så bekymret over et glass vin ogen liten øl...

Skrevet

Dette gjorde jeg med min nr2 også. Hadde prøvd ei stund og dagen før IKM var det neg.. Javel tenkte jeg, og tok et glass vin.. Dagen etter var testen pos.. Nå er gutten to år og i farta som bare det... Et glass er ikke grunn til bekymring... De fleste har nok vært i samme sit som deg-.. Det går bra.. Bare kutt ut alt nå.. Lykke til videre..

Skrevet

Ja jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det,lever sunt fra nå av:)

Skrevet

hehe.. Jeg var på klassetur jeg og drakk så det snurra rundt meg og spydde og sto i ! Tok også tatovering nærme hofta/ magen, hadde jo bestemt meg for å vente leeeenge med å få barn og sånn...men slik ble det jo ikke :)

Men alt ser bra ut her, og det går som regel veeldig bra! :P

Skrevet

Selvom det er nulltoleranse når det kommer til alkohol, og man ikke vet hvilke skader ett foster kan ta av lite/mye alkohol tidlig eller sent i svangerskapet.. så er det nok veldig mange som drikker alkohol/røyker og gjør andre ting gravide ikke burde i løpet av de 12 første ukene. Selv er jeg 8 uker på vei (har akkurat testet positivt) og har drukket rødvin flere ganger blant annet på ferie. Orker ikke gå å være nervøs, kan ikek forandre på det nå uansett!

Det går nok helt fint.. nyt spiren din du :)

Skrevet

hører til innepå DIB,men er å snoker litt her inne igjen allikevel (verpesyk :P) hehe... jeg hadde en skikkelig fyllekule rett før jeg fikk positiv test, og hørte med legen, der jeg fikk til svar at embryoet begynner ikke å ta næring fra moren før i uke 7-8.... derfor ingen grunn til bekymring=) alt går nok bra skal du se=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...