Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste det innelegget ditt du hadde lagt til tråden til lykkeliten ang el og lutealfaser. Og lurer kansje på om du dermed hadde litt peiling..

Jeg skjønner ikke så mye av slike ting og vil gjærne spørrre deg om du tror kansje at jeg har for kort lutalfase til at egget fester seg hos meg i og med at jeg venter tr 2juli, men hadde el den 24juni. ganske sent i syklusen liksom:/

Takker om du svarer meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hun tok det fra pernille.info. Det er en side der det står kjempemasse nyttig for prøvere.

Skrevet

Har hentet info'n fra www.pernille.info - en utrolig nyttig side

Andremann brukte vi 1 år på...så kan litt om prøving ja :o)

Har du en regelmessig syklus? Hvor lenge varer den? Hvor mange dager pleier det å gå fra el til mens? 12-16 dager er helt normalt.

Hvis du har 7 dager lutealfase så er den kort.... el har ikke blitt forskyvet hos deg da?

Skrevet

Hei igjen og takk for svar:)

Jeg skjønte at det var et utdrag fra pernille sine sider men jeg er litt brød egentlig når det kommer til å lese seg til kunnskap:P Litt enklere for meg å få det fortalt...vis du skjønner.. Jeg har ikke holdt tellinga siden forje graviditet. fødte i aug 07 og fikk mensen 4mnd etterpå. Fikk satt inn spiral da, men kroppen min ble betent og den ble fjenet 2mnd etter innsettelse, altså i ferbruar.

Etter det prøvde jeg cerazette i 2uker men fikk styrtblødning og fikk dermed ikke lov å bruke prevensjon før jeg har fått alle de barna jeg ønsker meg...

Gikk å ventet å ventet på mensen men den kom ikke nå før 2juni.

Testet etter el på dag 13 og utover men fikk ingen respons på CB sine tester før dag 23, altså 24juni...

Jeg tror aldri jeg har hatt så mye sex i hele mitt liv som jeg hadde i de to dagene--Lå jo konstant med rompa i været:D

Bare synd om det faktisk skulle ha klaffet så går det i vasken pga en tullete syklus. Har alltid hatt korrekt mens, da den så å si alltid har kommet på den samme datoen hver mnd. Sist jeg ønsket å bli gravid, så klaffet det på første forsøk... Ikke det at jeg forventer det selsagt men det er jo lov å håpe...

Takk nok en gang for svar:)

Skrevet

Aha...så du hadde kanskje el 24.juni.....da er det altfor tidlig å testet med grav.test. Ville ventet til 8.juli med å teste (da regner jeg at du har 14 dager lutealfase). Tester du 6.juli så bruk morgenurin. Den kan slå positivt ut da hvis du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...