kosemoms♥med ny spire Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Gratulerer så mye:) Hvor langt er du på vei da?
kosemoms♥med ny spire Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Så artig Håper du holder deg frisk og rask disse første mnd da
me84 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2008 Å ja det håper jeg og.hvor langt er du på vei og hvordan er formen??
kosemoms♥med ny spire Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Jeg er 6+0 i dag og formen er strålende Er så glad for det, sist hadde jeg Hyperemesis fra ca uke 8-25...så håper virkelig at jeg slipper billigere unna denne gangen! På en annen side så er det litt mere uvirkelig uten alle disse symptomene
me84 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2008 Så bra da,håper jeg slipper de verste symptomene,men kommer de så må jeg jo bare kommer meg i gjennom det,det er verdt det uansett.Har testet negativt i 6 mnd nå så nå er jeg lettet:)) føler ingen store symptomer ,det bare føles som om mensen er på vei og mye luft i magen jeg ikke får ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå