Gå til innhold

Andregangsbrud...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om andregangsbruder som kjører full pakke enda en gang, men kirkebryllup, hvit kjole, pynt og stas og hele familien nok en gang. Er det bare meg som ikke hadde giddet å kjørt hele løpet enda en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at i utganspunktet må folk få gjøre som de vil. personlig kunne jeg sikkert ønsket meg et drømme bryllup 2 ganger. men helt hvit kjole ville jeg nok ikke hatt. ville ikke hatt det første gang heller siden jeg har en sønn fra før.

Skrevet

Hei,

Jeg synes at det må være lov å "ta den helt ut" selv om det er andre gang. I hverfall hvis et er første ang for en av partene - kjedelig å bli snytt for drømmenryllupet bare fordi partenere har "been there, done that".

Jeg har allerede fått beskjed at svigers, som er bosatt i utlandet, sannsynligvis ikke gidder å komme i ett til bryllup. Min utkårede vil kun ha en liten seremoni, uten familie. Så om det blir e frieri, så vet jeg i hvert fall at det ikke blir rare bryllupet... Tanken gjør meg trist, må innrømme det.

Skrevet

Hei.

Her synes jeg hver og en må få bestemme selv hva de har lyst til å gjøre.

Selv gifter jeg meg for andre gang.

Jeg har valgt å gjøre det annerledes enn første gang, for å gjøre opplevelsen unik og personlig for oss.

Han jeg gifter meg med har ikke vært gift, men samboer . Han har også et barn fra før. Han syne det hadde vært helt greit om jeg var hvit brud for han, men jeg har selv valgt å være "farget".

Prøvde mange hvite kjoler, men det stemte bare ikke for meg...

Jeg har vært "marengs" i stort bryllup for å si det sånn. Det gav ikke mersmak. Bryllupet var ok men jeg fikk jo ikke snakket med alle gjestene eller slappet av... Mer en "ut av kroppen opplevelse".

Nå har vi valgt en personlig vri. Delt festen i to fester. En for familie og en for venner uten barn til stede.

Den siste festen blir tema fest - uformell og artig håper vi.

Alt er annerledes enn første gang.

Første gang giftet jeg meg med min første kjærlgihet - nå gifter jeg meg meg med den STØRSTE. Et mer modent bryllup kanskje? For oss i hvertfall.

Det hører med til historien at min eks mann giftet seg på nytt med

en marengsbrud, med samme prest, samme kirke...

Så som jeg innledet, det å gifte seg hvitt flere genager må være opp til enhver :-)

Lykke til, mitt tips må være at du må være tro mot deg selv først og fremst. Hva er riktig for akkurat deg?

Skrevet

marengsbrud? heh aldri hørt det før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...