EierIkkeFantasi Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article3637010.ece
*teresa* Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Er vel ingen grunn til å boikotte dem for dette....? Skulle man ha gjort det hver gang slike ting dukket opp tror jeg ikke det hadde vært mange produkter i salg....glass i nestle barnemat, saueskjit i gildes fårikål, fugel i tine melk, mus i cola++++mye rart som kan skje.
It's all about me Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Ekkelt ja, men boikotter ikke fordet. Stratos er for godt til det. Hadde Nidar vært vanskelige, nektet for at det var noe hos dem og ikke villet gjøre noe hadde saken vært en anne. Men de legger seg jo langflate. Hadde ikke vært mye igjen å kjøpe i hyllenen hvis vi skulle ha boikottet alt hvor det har dukket opp et eller annet gjennom årene.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Stratos er altfor godt til å boikotte! Dessuten hadde det vel ikke hjulpet å bare boikottet stratos, måtte nesten boikottet hele Nidar da.. Og det kommer aldri til å skje fra min side;)
EierIkkeFantasi Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2008 javell javell ble fysisk dårlig når jeg leste det jeg da.. er nok pga luftboblene dette har skjedd.... aldri om jeg klarer en bit stratos mer yæck.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Om man skulle ha boikottet hver gang noe sånt skjedde så hadde det ikke blitt mange produkter igjen man faktisk kunne spise Stratos er så fantastisk godt så det slutter jeg ikke å spise nei,, selvom det nok var ekkelt å finne mark i sjokkisen hehe..
☆Anonymia☆ Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 æsj fy søren så ekkelt..men kommer ikke til å boikotte av den grunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå