Gå til innhold

Noen som kan hjelpe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

har de siste dagene vært så uvell, kvalm og hatt løs mage..

er dette ett tegn?? på att fødsel kan være nær?

 

ogsa vært fryktelig trøtt og sliten..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får da ikke håpe det,siden jeg også har hatt det slik de siste dagene og jeg har ikke termin før 10 august

Skrevet

Jeg har akkurat det samme som deg. Har hørt at man skal få ekstra energi før fødselen, men jeg er ganske sliten, så jeg vet ikke jeg.

Men det er nesten som om morgenkvalmen har kommet tilbake.

 

Har hatt det sånn i noen dager nå så tror ikke det er fødselen som er på gang i mitt tilfelle, men har hørt at det er mange som blir veldig kvalm rett før fødselen. Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Hei.

 

Ei venninne av meg var uvel flere dager før fødsel. Det er da snakk om... tja... ei uke ihvertfall... Hun kasta opp en gang også hadde hun løs mage lenge. Også plaget med kynnere eller rier. Litt usikker på hvordan det var....

Men det kunne like gjerne ha vært en omgangssjuke av noe slag. Hun er usikker selv også.

Skrevet

det samme var jeg redd for, men er bare 34 uker, så vil ikke ha noe baby enda.. mange nære slektninger som har født prematurt..bla mamma. vet ikke om det har noe betyning da, men tenker på deet.

 

Masse kvalm, magevondt, vondt i korsryggen, kynnere.. ja en del, håper lillemor holder seg inne en del uker til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...