Gå til innhold

kompetansebeviset mitt har ikke kommet enda, og

Anbefalte innlegg

Skrevet

fristen for ettersending til høgskolen er på tirsdag....

fader assa, jeg blir så irritert! jeg har sendt flere mailer og etterlyst det, og fikk beskjed om at det ville komme i løpet av den uka som var nå... det er 1 mnd siden jeg hadde siste eksamen, skjønner ikke hvorfor de ikke kunne sende det med en gang.... har vært mye tull med de hele veien, dette er siste dråpen....

så i morgen tidlig må jeg stå utenfor privatistkontoret for å få de til å ordne det. selvfølgelig har vi satt opp lillemor på ferie fra barnehagen og sambo skal jobbe, så hun er så heldig at hun får være med....

håper bare jeg får ordnet alt i morgen og at jeg kommer inn på skole, ellers har det vært mye styr for ingen ting....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid irriterende når folk ikke holder avtalene sine!

Skrevet

men systemet er jo tragisk! er helt sikkert fler enn meg som har samme problem....

privatistkontoret kjenner jo til alle datoer og frister.....

jeg har betalt dem masse penger for å ta eksamen for å komme inn på skole, og nå må jeg risikere å vente til neste år fordi dem ikke gjør jobben sin...

Skrevet

nå var ikke sensurdato før på fredag for 1 uke siden. i år var første gang dette gikk elektronisk til skolene. så kanskje det har skjedd noe bøll?

jeg var og hente en kamerat av meg sitt kompetansebvis på skolen på tirsdag, det var da de hadde rukket og lage ferdig bevisene, hos oss. jeg fikk min i posten på torsdagen. så det er små marginer om det skjer noe bøll.

lykke til!

Skrevet

jeg hadde muntlig og fikk karakter med en gang, og det tok kort tid fra eksamen til det stod på nettet, så jeg vet at de har fått det inn for lenge siden....

var på privatistkontoret, ikke skole. vet ikke om det er forskjell på det heller...

men de må jo ordne ett nytt system, da, det kan jo ikke være sånn....

Skrevet

muntlig er noe annet, men skriftlig sensur falt 20 over hele landet også priv. i hvertfall oslo, akrershus og bergen. (privat og ofentlig) så er temlig sikkert på at sensurdato for alt skriftlig på vgs nivå var 20 i hele landet.

selvsakt skal det være orden i systemet! jeg er i grunn litt overasket over hvor kort tid det er fra sensurdato til kompetansebeviset skal leveres vidre. ganske mange ting som skal klaffe på en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...