Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 "De blir blekere" - Det hjelper ikke når man har strekkmerker fra knærne, til opp på låret, fra venusberget til puppen, samt på puppen og på sidene av magen. Det vil alltid være stygt. "Det er bevis på at du har fått barn" - Jeg elsker barnet mitt, jeg er så glad og lykkelig for at jeg fikk barnet mitt, men jeg hater meg selv og strekkmerkene, jeg kommer ALDRI til å gå i bikini igjen. Ikke kan jeg gå i badedrakt heller siden drittmerkene er på føttene og. "Det er ingen som bryr seg om de" - det driter jeg i, jeg bryr meg. Folk som sier disse tingene har gjerne ikke strekkmerker selv.. Og DET provoserer meg noe sinnssykt, azz.
blond Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jeg tenker at forholdet til kroppen gjenspeiler forholdet til deg selv. Kroppen er en del av deg selv og det som synliggjør det livet du har levd og lever. Da tenker jeg ikke på de konkrete tegnene som strekkmerker, men også kroppsholdningen din, hvordan du omtaler kroppen din. Å godta seg selv er vel noe av det vanskeligste man kan gjøre, men jeg tror at når man kommer dit blir det ytre mindre viktig. Ikke uviktig, men mindre viktig. Strekkmerker er i noens øyne ekkelt, mens andre ser det som kunst. Skjønner godt at man ikke liker strekkmerkene sine, men de er der og det er ikke så mye å få gjort med dem.
Northernlights Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Idiotisk at du svarer sånn dryppert. Har ingen lært deg at hvis du ikke har noe pent å si, så får du holde kjeft???? HRMF
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 æsj så ekkel du er , markspist? fy fa.. det var ekkelt sagt, æsj! du er fæl!
Northernlights Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Litt??? LITT???!!! HRMF! Etter å ha oppdratt en del unger (og et par menn) til å bli skikkelige folk, så har jeg ikke lyst til å oppdra deg,men jeg tror jeg skulle fått det til. Men det var foreldrene dine sin jobb,da. Hvorfor synes du det er så artig å lire utav deg alt dette stygge mot nybakte mødre? Magen min er fin og helt uten strekkmerker, men jeg har aldri syntes det var stygt på andre. Ser på det som en normalitet når man har født et barn. De fleste mødre HAR strekkmerker, men er vakre,kvinnelige og flotte uansett. Synes du skal lære deg selv når det er best å holde munn. Ikke pent å snakke som du gjør! Strekkmerker er ikke verdens undergang. HRMF enda engang! Skal sende noen på døra di i morgen,for å ta en liten alvorsprat med deg. ;o)
Northernlights Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Hvis "yndlingstemaet" i livet ditt er STREKKMERKER på mødre rundtom, så har du faktisk et aldri så lite problem. Jeg har også ytringsfrihet, og ungene mine har ikke problemer på det området heller. Jeg har lært opp mine håpefulle til at man er like verdifull, selv om det ytre ikke er så "pent" som det indre på mange. Som sagt, ikke alt man tenker trenger å skrives om her inne. Mange sårbare mødre, og det synes jeg faktisk at du skal ta hensyn til.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 bare lurer jeg altså, men hvordan skal man kvitte seg med "problemet"? fortell om kuren da, jeg vet ikke om noen bli-kvitt-strekkmerkene-kur
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Drypperts venninner har brukt mange tusen på kirurgi. Er nok det som er svaret. Med mindre de fikk det dekket etter å ha grått på legekontoret over hvordan kroppen ødelegger livet deres. Hurra for velferds Norge.
Northernlights Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Ja,kjeft opp meg heller. Det var et godt råd =o) Dagens beste. I can take it. Give it to me!
Northernlights Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Ja,begge deler. Du og PMS på samme dag er ingen god kombinasjon. =oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå