kei80 Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 af..merker at dagenne blir tyngre når det begynner å nærme seg dag 60 her igjen.. Er ikke så mye å få gjort enn å vente på gyn time og akupunktur time,imellom tiden er det lite moro. Blir vel litt ekstra negativ når man går konstant hormonsprengt ! Håper dere andre jentene med evighetsyklus kommer med gode nyheter snart
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Fortsatt ingen tante her.. Begynner å bli veldig utolmodig nå as... Buhuhuhu... Hva skal man finne på for å få den igang? Noen gode forslag??
kei80 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 utålmodig selv...jeg har gitt opp alle vitamintips,funker ikke for min del..men akupunktur gjør jo underverket for mange!men ikke noe jeg har råd til å priotere nå.jeg har tro på medesiner,så kommer til å kreve det av gyn!Håper virkelig vi får tante besøk rundt hjørnet!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 akupunktur har ikke virket så langt p meg... Må bruke provera eller noe for å få igang mensen igjen...
blirjegsnartmamma Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har endelig merket EL.. Skulle bare mangle når jeg er langt over dag 100 Kanskje det funker nå!! Fornøyd bare jeg får mensen igjen jeg nå!
kei80 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2008 krysser alt for deg!!håper vi snart blir gravide,gir snart opp her.. hold meg oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå