Gå til innhold

Da er jeg i uke 8, flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg i uke 8 da:) 7+0 i dag gitt.

 

Syns tida går innmari tregt...hehe:P Vil komme over de

magiske tre mnd fort som mulig! Knøttet er ikke stort enda.. Men

syns jeg ser det bittelitt på magen. Kan være innbildninger men:P hehe

 

Hva er deres tanker i denne uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg er oxo i 8 uke.Er 7+3 i dag. Håper de neste 3,5 ukene går fort, slik at jeg får slappet litt mere av.. Syns jeg har fått stor mage oxo,ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei, men er vel oppblåst.Håper det går over snart, er nesten litt vanskelig å skjule hemmeligheten så jeg ser sånn ut:)

Jeg føler at symptomene mine har gitt seg litt i dag og i går. Er ikke kvalm og ikke like trøtt. Blir nervøs av det oxo jeg.. Er det flere som har det slik?

Er det noe å bekmre seg for??

Skrevet

Er 7 + 2 i dag jeg.

 

Mistet sist, så litt nervøs ja... Mista i uke 12 sist.

Symptomene kommer og går her å!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...