Sirtiella & lille Amalie Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hei Hei:) Jge er 12 uker + 3 dager og dvs at jeg har nettopp komme over på 2 trimesteret:) Jeg har fått dilla på å se på barneklær osv og har lyst og kjøpe nesten alt med en gang hehe.. har kjøpt inn noe smått for jeg ahr jo lyst til å kose meg med å kjøpe inn og det er jo lenge til men kjenner det suget at jeg vil kjøpe inn alt hehe.. så jeg lurer på når dere begynte å kjøpe inn tinger og hva dere begynte å kjøpe inn? Mvh ei rar jente som har shoppedilla:P
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Begynte vel da eg var 20 veker,nokre dagar etter UL... Har litt forkskjelligt no,men er enda masse som gjernstaar.. Tidlegare hadde vi berre ein liten body,handla vel den i veke 15-16 ein gong.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg er 17+0 idag, og det eneste jeg har kjøpt er noen få bodyer og en nattdrakt. Men jeg har sååååålyst å gå bananas i barnebutikkene! Prøver og vente litt, ihvertfall til etter ultralyden om en uke. Så om ikke lenge tror jeg nok jeg kommer til å begynne så smått og handle inn kluter, håndklær, sengetøy osv. Har allerede bestemt oss for hvilken vogn og vilstol vi skal ha
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 kjøpte vogn da jeg var i ca uke 17.. ellers så har jeg stikket 2 tepper og et par med sokker:) Min mormor strikker hentesett, til den lille.. Men ha ikke kjøpt noe mer. Skal snart kjøpe stellebord..
stinky-monkey Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Jeg er 17+3 og har ikke kjøpt noenting enda. Svigerinna mi kjøpte et sett til babyen rett etter at jeg fant ut jeg var gravid :-) Det var sparkebukse, jakke og lue :-) Jeg skal hvertfall vente til etter ultralyd (skal nå på torsdag). Kanskje jeg venter enda lengre. Er ikke så gira på å handle inn ting denne gangen. Dette blir jo vår 4.baby, så vi trenger jo ikke å kjøpe alt nytt da, selv om jeg har gitt vekk det meste av babyklær. Har faktisk ikke tenkt på det i det hele tatt nesten. Man er vel mest ivrig første gang man er gravid, etter å shoppe inn ting. Blir mindre og mindre ivrig for hver graviditet jeg.. he, he :-) Ender vel opp med å føde før jeg har handla noe som helst ;-)
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Hei hei Sirtiella! Siden jeg da er andregangs og venter gutt nr 2,så har det blitt lite med shopping på meg,føler at jeg har "alt" liksom =)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Heisann! Er nå 26+2 og har handla inn masse klær, stellebord, bleiebøtte og seng+tilbehør. Jeg begynte vel med shoppinga da jeg var ca. 3 mnd. på vei, kanskje litt før;) Da ble det en del søte, små klær, hehe.. Fikk et skikkelig sug på å handle da jeg først begynte! Vi skal ikke vite kjønnet på babyen, så det blir jo mye hvitt og litt grønt+gult. Dårlig med gøye barneklær i nøytrale farger, så vil jo spare meg litt til jeg ser hva jeg får etter fødsel osv.. Når det gjelder utstyr skal vi få kjøpt inn alt av ting vi må ha i løpet av sommeren, for da er det pluttselig bare 2 mnd. igjen til termin ca. Vi må bort og kjøpe det meste siden utvalget her i byen er kleint. Og det er jo greit å shoppe mens man enda synes det er gøy, og ikke er for stor.. Slik at man koser seg med det. Kjøpte vel stellebord om seng for noen uker siden. Dette for å fordele litt penger, så vi ikke må kjøpe alt på en gang... Vogn og bilsete tar vi i juli så er ca. alt i boks! Bare kos deg med shoppinga du! Det er jo så gøy!
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Dette er andre gangen min, er 22 uker på vei og har i helga begynt for fullt, før det hadde jeg kjøpt vognpose og noen klesplagg. Forrige gang begynte jeg mye tidligere. Kjøpte litt og litt, og handlet mye på nettet, det gjør jeg denne gangen også, men er ikke så mye vi trenger siden det blir 21 mnd. mellom barna. Må bare si at det er kjempemoro å tråle internett for å se hva man faktisk har å velge i, ikke alltid det er like pent det som selges eller står utstilt på barneutstyrsbutikkene.
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2008 Takk for svar:) Jeg får vel bite i meg å vente litt men greier ikke å shoppe litt etter litt hehe!! Gleder meg sååå mye!! venter vel med den skikkelige shoppingen etter UL ja:) har time den 08.08.08 ;) hahaha
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 VI HAR OGSÅ TIME TIL ultralyd 08.08.08 jeg begynte vel i uke 15 sist ca.. nå er jeg 12+6 og ikke handlet noe enda. men har jo det meste nå da.hehe .. meeen det meste er jo rosa,så må nok handle litt nøytralt. men venter nok til etter UL før jeg handler noe..
adventsmamma 72 Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Er i uke 18, har ordinær UL 9. juli, men har ikke kjøpt noe ennå. Mulig jeg er gammeldags og overtroisk, men her kommer ingenting i hus før etter uke 30. Klarer ikke tenke tanken på å bli sittende med masse baby-utstyr hvis noe skulle gå galt. Mener ikke å være gledesdreper, flott at dere greier å være så entusiastiske og optimistiske. Kos dere masse. Det skal jeg også, etterhvert !
Maracuya Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Er 25 + 1 og har ikke kjøpt noen ting enda.... Burde kanskje begynne litt. Men har fått en sprinkelseng i alle fall :-) Og søker etter vogntilbud.
blomst82 Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 er i uke 15 og har bestilt vogn, men det er pga lang leveringstid på simo. skal også bestille dunpose, stelleveske og bilstol. Leide bilstol og arvet 8år gammel vogn til nr. 1, men nå vil vi ha noe nytt:) har kjøpt en body for å feire at jeg har hørt hjertelyden:) Ellers venter jeg til etter ultralyd. Da vet jeg om alt er bra med barnet og forhåpentligvis så vet jeg kjønnet. Har en gutt på 2år, så hvis det blir en gutt til så trenger jeg ikke så mye klær:) Gleder meg til å kjøpe mer! Er sååååååå stas:) Føles mer virkelig da og:)
Linn77 Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Hei Sirtiella:-) Jeg er 27+1 og har kjøpt en body og en sparkebukse av klær jeg trenger... Seng, vogn og bilstol handla vi i helga, og ennå gjennstår alt det andre:-) Får nr to nå, så er vel kanskje derfor jeg ikke er så stressaå det punktet, selv om det denne gangen blir en gutt, har ei lita prinsesse fra før:-) Husker jeg var veeeldig ivrig med å få handla ting 1.gangen, og når du er det nå, er det vel helt naturlig:-) Kos deg med det du:-)
AO3 Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 Jeg kjoepte inn litt klaer etc allerede i 1tri jeg, etter at jeg hadde tatt tidlig (privat) UL og alt saa fint ut...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 30. juni 2008 #16 Skrevet 30. juni 2008 Babyen i magen min har jeg ikke kjøpt en eneste ting til enda! Men reiser snart 1 uke til England med min kjære...da blir det shopping av babyklær og klær til storesøsteren:-) Sist gang små handlet jeg fra uke 10................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå