blir gal Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Lurer litt på kynnere.Er i uke 37 nå.Kjenner jo at magen blir hard i blandt,men kjenner jo ikke at det trekker seg sammen.mensensmerter har jeg nesten ikke.2-3 ganger i uka kanskje.og varer bare 5-10 min.Trodde at jeg skulle ha mere vondter nå jeg?kommer jeg til å gå overtid da?
blockarella Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Hehe, ikke vet jeg, men kan ikke se for meg at noen av oss skal kunne si om du kommer til å gå på overtid eller ikke...? :-) Tror det beste er å tenke minst mulig, hvis man klarer det da - småtten kommer akkurat når den vil stort sett... :-) Og ang det å ikke ha vondt; hadde vært storfornøyd med ikke å ha vondt tre uker før termin jeg, det blir tidsnok vondt nok! ;-)
Figa *Fødeklar* Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg er i uke 39 på tirsdag. Har heller ikke noe særlig med kynnere og mensensmerter, men vet at jeg er moden. Og meningen med kynnere og murringer er jo at man skal modne. Så tror ikke det har så mye å si.
blir gal Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 Okay:-)det er så mye man kan lure på.har hørt så mye om disse murringene og masse kynnere osv.bare derfor jeg lurer.bare fint å ikke ha så mye vondt da.men,greit at det skjer noe også,på en måte:-)
sjara Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har kynnere, men ikke vondt, og har 5 dager til termin. Stresser ikke av den grunn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå