Leirha Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 11åringen kaller jeg enda for godgutten og gullgutten min. Har spurt ham om det er greit da, han svarer så fin at jada det syns han bare er fint for gull er jo mye verdt og dte viser jo at jeg verdsetter ham høyt.. Det er gutten min som ealltid har vært så veslevoksen. Minsten på snart 4mndr har litt flere kallenavn; godgutten, vesletassen, gullgutten, langemann gladgutten Men mest brukt er littletossen.
~sjiraff~ Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jenta mi på snart 4 blir stort sett kalt Snuppa eller Frøken Snupp. Gutten på 4 mnd er som regel junior eller søtnosen (skal prøve å legge av meg det da han blir eldre ;o))
Blomsterenglene Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg kaller mini'n her for Honningbie Gullet mitt Vennen min Gullungen
Tante Blås Squaw Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Det har blitt en masse rare varianter av navnene deres, og i verste ammetåka gikk minstemann under navnet "mammas lille sildesalat" - spør meg ikke hvorfor! Hehe!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Stesønnen min kaller jeg stort sett for ketchup - ikke spør meg hvorfor. Alltid gjort det, og han responderer på det ;o) Litj mannen blir kalt: Litj mannen Paxel Brummund Lille Brum Pusungen Brum
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 gutten vår på snart 5 år kaller jeg for det samme som jeg og alle andre kaldte han da han ble født... første barnebarn på min side, og første gutt på et par generasjoner et par steder... han går under prinsen og gullet jenta vår på drøyt 3 år kalles mye snuppa, prinsessa og veslefrøken.
Mayken Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Kaller henne litt forskjellig. Jenta mi Snuppa Kanina Go'jenta Trollet mitt Inamor Lillemor Kommer ikke på flere i farta, men finnes sikker flere.
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Frøkna går under kallenavnene: Frøkna (her på dib spes.) Lille Nea (hennes egen utgave av navnet sitt) Linnis (min kose utgave av navnet hennes) Vennen Frøet (fra hun lå i magen til hun begynte å krabbe, tror jeg...) Mannen min kaller henne "kjæresten" av og til. Synes det er så søtt når hun setter seg ved siden av han i sofaen og ser opp på han med de store blå øynene og sier: Pappa? Og han svarer: Ja, hva er det, kjæresten min? <3<3 Lillebror har ikke fått noen kallenavn ennå annet enn lillebror!
Tommage♀♂ Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Jenta på 2,5 er Frøken Dings ++ Minsten på 1 er Mister++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå