Gå til innhold

måling av blodsukker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål ang. dette. Jeg husker ikke om man skal vente 2 timer etter at man har spist før man måler, eller om man kan måle etter at man har spist uten noen tidsspekter. Når man skal måle langtid så skal man faste, dvs. ikke spise etter midnatt og måle om morgen før drikker og mat. Noen som har kjennskap til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man måler jo oftest fastende blodsukker, da er det best på morgenen før du har spist. da skal du vel helst ikke ha spist siden kl 00.

med de som må måle ofte, flere ganger om dagen, så måler man oftest før hvert måltid.

Skrevet

ok, tusen takk. Mannen min skal måle om morgen og etter at han har spist. Derfor jeg spurte da man skal utelukke diabetes eller ei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...