daniel i magen Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 da er guten endelig født.det som var planlagt keisersnitt torsdag 26.juni ble til keisersnitt sent onsdag 25.juni isteden. på dagen på onsdag var vi innom sykehuset til journalskriving. vi valgte og overnatte hjemme før vi skulle dra inn igjen tidlig tors.morgen. på veg hjem fra sykehuset stikker vi innom kjøpesenteret og skal kjøpe ta med hjem klær. og hadde litt andre ærender. på veg hjem igjen begynte jeg og få kraftige kynnere. de ble etter hvert mer smertefulle og tettere. vel hjemme gikk jeg rett i seng. mer vondt og enda tettere.begynte og ta tida.4-5 min mellom hver. fant ut sammen med mannen min at dette var rier. ringte sykehuset som ba oss komme.mannen min gjorde klart alt til og begynne og kjøre. men,jeg hadde så forferdelig vondt.greide ikke og stå oppreist.måtte tilkalle ambulanse.kom til sykehuset med tre og et halvt min mellom riene og 4 cm åpning. siden jeg ikke fikk føde normalt så ble det keisersnitt med en gang. 22.20 kom daniel olai til verden. verdens flotteste. frisk og sunn. og stor. 3900gram og 52 cm. og igår fikk vi lov til og reise hjem igjen.det er så deilig og være hjemme. lykke til til dere som enda venter:)
KarinB Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 gratulerer så mye!! Flott navn forresten, vår gutt skla hete Olai! ikke så vanlig navn det der, men utrolig tøfft synes nå jeg! lykke til videre i barsel perioden og etc.
daniel i magen Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 tusen takk for det:) ja, det er et kjempefint navn:) med oss er det oppattkalling.min svigerfar har det til mellomnavn. lykke til du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå