Gå til innhold

Hjelp - vondt i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på tre uker. Hun har flere bærsjebleier om dagen, ofte etter/mellom hvert måltid. Avføringen er flytende/halvfast. Så til problemet:) Jeg syns så ofte hun truer som for å få ut noe. Kroppen spenner seg helt og hun går nesten i bru... Jenta blir sint/frustrert og gråter litt inni mellom når hun holder på slik. Betyr dette at hun har vondt i magen eller er hard i magen? Hun har jo som sagt flere bærsjebleier daglig og avføringen er ikke hard. Er dette normal babyoppførsel, eller hva?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kjenner igjen dette? Kan det være luftsmerter? Er ikke så flink til å rape henne, og de gangene jeg gjør det, er det ofte hun ikke raper heller....

Skrevet

Du kan vel prøve med litt malt eller lactulose... for å se om det hjelper. Regner med hun får pupp, noe jeg ikke har erfaring med da min lille mann kun får mme. Man kan blande ut malt med vann og gi på skje eller sprøyte tror jeg. Malt kan man kjøpe i butikken, eller i babyhyllen på apoteket.

Skrevet

Det kan hende det er luftsmerter. Heller det enn at hun er hard i magen, det blir de veldig sjeldent av morsmelk. Hun har avføring flere ganger om dagen sier du også. Prøv å være flink å rape henne.

Kanskje det er noe du spiser som hun reagerer på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...