*Minnie Mus* Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Synes han bør komme hjem på natta i alle fall (tenker da før kl 0400) Blir det senere enn det, blir det for meg å komme hjem på morgenen og det er ikke jeg int i-
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Alt etter hva som er planen på søndagen det eller hva vi har avtalt. Kan være alt fra 01.00 til morgenen etter. Kommer ann på hvor han skal, hva jeg skal, hva planen er på søndag osv.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Han er sjelden ute, så vi har ikke noe regel hehe.. Men det sier seg selv at du skal komme hjem i løpet av natten, samme med kvinnfolkene det. Jeg hadde vel sagt en grense på klokken 4 til 4.30 Det er fordi uteplassene stenger 3.30 her...og det er ofte laaang taxi kø. Hvorfor lurer du?
Dunder Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Like sent som det er greit at du kommer hjem fra fest, vel! hva mener han om det?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 mannen min er voksen og kan selv velge. vi bor på et sted der buss og tog ikke går så seint. for langt for å ta drosje. så han sover hos en kompis og kommer hjem dagen etter når han er kjørbar. gidder ikke å sette noen regler, der gjør man for barna sine, men ikke mannen.
hit og dit Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Samme for meg, så lenge han ikkje vekker meg.
Dollywood Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2008 er egentlig ikke så opptatt av klokkeslett, men ble litt sur da han ikke var hjemme ennå kl 4.30 i natt, men ringte han og da kom han hjem ikke lenge etter. synes det er så kjedelig om han fester til langt på morgenkvisten og sover bort hele søndagen. får jo ikke sett ungene i helgen da
Dunder Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Nå er det vel hans eget ansvar å sørge for at han får sett ungene sine nok.. Pleier han å bekymre seg for om du får sett ungene nok?
*dum&deiLig*™ Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Fy faen så sint jeg hadde blitt om han RINGTE meg i 4-tida for å si at han var på vei hjem!! Han bør bare ikke vekke meg når han kommer hjem, det er alt som betyr noe for meg...
Tante Blås Squaw Skrevet 29. juni 2008 #11 Skrevet 29. juni 2008 Vi pleier å avtale løselig på forhånd når han/jeg skal komme hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå