reseret Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Er den alltid fast (så den ikke kan gnis ut på papiret)? Fikk nettopp en stor klump når jeg var på do, men ikke fast som gelatin som noen beskriver og ikke noe blod. Hadde sex i går, så det kan også være fra det..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Slimproppen min gikk under fødsel sist, og det var bare masse blodig, rennende slim (sorry detaljer altså.. hehe..) som kom her iallefall. Ikke noen propp, og iallefall ikke fast, som andre her beskriver.
Hikken Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Min slimpropp kom over flere dager og så ut som (på forhånd beklager) snørr. Hvit/gul snørr.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Hmm.. Utfold kan vel renne litt ned på innsiden av benet? Kjente etter jeg gikk ut av dusjen igår at det rant nedover benet mitt, og tittet på en hvit liten stripe.... Jøsses tenkte jeg.. jaja, sikkert utflod... Sambo gliste og mente det var mangel på sex;) morsom du... Hvor mye er det i denne proppen a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå