Gå til innhold

Uff, sambo må kanskje ut og reise i uke 33/34/35 :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, sambo fikk på fredag vite at han kanskje må ut på jobbreise når jeg er ca uke 33/34/35... Og det til Japan :( Vet ikke hvor lenge han i så fall blir borte, men det blir jo sikkert fort en ukes tid når det er så langt borte. Hadde ikke vært så farlig om han hadde holdt seg i Europa, men Japan er fryyyktelig langt borte når det er såpass nærme slutten. Vil jo ikke nekte ham å dra heller, men skulle ønske jobben hans ikke ville ha ham til å reise akkurat da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rart at de får han til reise sånn helt på slutten.. og stakars deg, herregud!

japan var da fryktelig langt å det da :\

Skrevet

Det skal jo litt til at man føder i uke 35. Har du født tidlig før eller har du noe å slekte på når det gjelder tidlig fødsel? Er det andre komplikasjoner du tenker på. Selv skal jeg være borte til uke 37 så jeg er ikke bekymret for egen del.

Skrevet

off.. føler med deg..

jeg får fnatt at å tenke på at min sambo evt er på jobb når fødsel går i gang..

men heldigvis så jobber han i Egersund, 1.5 time å kjøre hjem..

Skrevet

Neida, dette er første vår, så jeg har ikke født for tidlig før. Mamma sier jeg kom et par dager etter termin, så om det har noe å si så burde snuppa komme ca i tide. Alt ser bra ut også, så det er ingenting som tilsier at noe skal gå bra. Men det er den lille hvis-en som alltid er der. Tenk om noe skulle skje... Da tar det laaaang tid å komme seg hjem fra Japan uansett om man setter seg på første fly :(

Håper i det lengste at turen ikke blir noe av, men om de vil ha ham til å reise kommer jeg nok ikke til å nekte ham det. Det skal jo, som dere sier, noe til at det skulle skje noe i uke 35. Men likevel. Skulle gjerne hatt ham hjemme jeg...

Skrevet

Vet hvordan du har det.. Kjæresten min skal til USA med jobben i samme periode. Ikke moro i det hele tatt, selv om jeg neppe føder mens han er borte.

Skrevet

Samboeren min skal paa jakt naar det er fem uker igjen... Til Finnmark, paa en oey langt ut i gokk uten mobildekning engang. :S Heldigvis ikke saa langt unna som til Japan, da, bare "halve Norge", men det kan nesten bli verre aa faa ham ned derfra enn fra Japan hvis noe skulle skje, det er jo umulig aa faa tak i ham... Maa vel kontakte politiet... Det gaar sikkert bra, men skjoenner godt at du er bekymret. :S Proev om du kan paavirke tidspunktet slik at det i det minste blir i uke 33, det hjelper vel mye?

Skrevet

Mannen min skal til USA i en uke fire uker før termin. Dvs at han er tilbake etter at jeg har gått ut i permisjon, men jeg regner med at alt går bra. Man kan jo ikke forvente at jobben hans skal ta hensyn til graviditeten nesten fem uker før termin heller.. Jeg bekymrer meg ikke så mye, men mannen min er veldig redd for at han skal gå glipp av noe. Men han må nesten reise. Han skal presentere noe han har jobbet med i snart to år, så da må det jo bare bli sånn.

Det går nok bra skal du se:)

Skrevet

det går nok helt fint:) ha en i reserve i tilfelle du skulle føde da han er borte:) min onkel reiste til japan når min tante var i uke 37 og det gjekk helt fint:) sier til min kjære at han bare må reise så mye han vil,ungen kommer når den kommer:)

Skrevet

Det går sikket helt fint :-)

Men jeg hadde nekta samboer å reise bort da - vi bor langt unna familie og veldig nære venner så hvis noe hadde skjedd så hadde jeg blitt helt alene på sykehuset og det vil jeg ikke. Så han for værsågod å være hjemme sammen med meg nå fremover :-) Må kanskje legge til at samboer egentlig ikke har en reisejobb, så da synes jeg jobben hans kan finne noen andre til å reise og så kan han heller sitte på telefonen som support hvis nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...