En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Lurer på om min lille gutt på 10 mnd har fått vannkopper...er det vanlig å få i så tidlig alder? Han har 4-5 røde prikker i ansiktet, og to på den ene hånda, men ikke noe mer enn det...i dag er de blitt mer røde og veskefylte enn de var i går. Kan det være vannkopper? Kan de få feber og bli dårlige hvis det er vannkopper?
pkv5 Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Det kan være vannkopper,har det blitt flere? Som regel så begynner de med et par og øker i omfang, men noen får mange og andre mindre..Han minste min fikk det når han var 10 mnd, hadde blitt smittet av storesøsteren.De kan få feber, men trenger ikke. Egentlig så er det bare bra at de får det nåe de er så små, får ikke så masse da,dessuten er det jo bra å bli ferdig med det..Pass på at han ikke klorer på blemmene.
Fire småtroll Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jenta mi var bare 9 uker da hun fikk vannkopper, ble smittet av storebror. Hun fikk ikke feber, men ganske mange vannkopper, de var overalt... Var ikke så mange første dagen, men andre dagen hadde dukket opp flere hver gang jeg skulle stelle henne.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 han har 5 prikker i ansiktet, to på den ene armen, og en på den andre armen..de ligner veldig på vannkopper, men han klør ikke på de. de er blitt rødere og mer "hovne" i dag enn i går. Når vi tok fly hjem fra syden for 3 uker siden var det en annen baby der med vannkopper. vi skiftet bleie på samme toalett etter hverandre...er det nok til å bli smittet da? (brukte med vilje ikke stellebordet han hadde ligget på pga smittefare).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå