jurgita&runa&trym Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 har fått omgangs syke og plages med det i hele uke....går ned i vekt,men legen sier at det skal være sånt :S
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Babyen får alltid det den trenger av næring, men får du ? Klarer du å holde på maten og væsken ? Hadde nettop samme problem, men med eplemost og farris blandet så klarte jeg meg ;-) Men en hel uke virket litt lenge synest jeg..
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg hadde det også i en uke, og jenta mi på 1 år også. Jeg spydde bare en gang men greidde ikke anna mat enn mariekjeks. Gjekk ned 2 kg. Så lenge matlysten nå er normal igjen er jeg på vei til det jeg var før jeg fikk spysyke.
jurgita&runa&trym Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 Huff,prøver så godt jeg kan å putte nokka inni magen,men det holdes ikke lenge,alt kommer ut fra den eller den andre ende...klarer med litt farris(klarer ikke eplemost) om gangen, så veske får jeg skal til lege i morgen,får høre ka ho sier da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå