Gå til innhold

Få anonymknappen tilbake på kranglesiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan folk krangle der inne og så kan anonymsiden bli brukt til det den var ment for!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye morsommere å krangle her, på Kranglesiden var det bare en fast gjeng som bablet om kakunfitter osv, her er det en masse folk som tar krangletemaene på ramme alvor. Kjempegøy!

Skrevet

Men kalkunfittegjengen er jo her inne også...

Skrevet

greier ikkje dokke å seie meningane dokkes uten å trykke på anonym knappen:) Da kan ikkje meiningane dokkes vere so sterke

Skrevet

Noen som har sagt at kranglerne har meninger, da? Vi bare krangler, vi...

Skrevet

Så sant du ikke legger ut fullt navn og adresse på profilen din, kan ikke dine meninger være videre sterke heller bezzy. Nicket ditt forteller meg ikke mer enn anonym gjør.

Skrevet

hehe so sant so sant, har berre ikkje laga meg profil enno sjølv om eg ha vert her nokon mnd:) men skal komme sterkare tilbake. Lover:) hihi..men eg signerer no innlegge me eit nick i det minste da..so kan folk finne meg igjen:)

Skrevet

Hvorfor er det viktig å signere med nick når en lager et slikt innlegg???

Skrevet

lest veeeeldig masse stygge innlegg på kranglesiden, slike som går på personer og er gaaanske so grusomme...og det trur eg ikkje nokon hadde skreve so lenge dei ikkje kan gjemme seg bak anonym knappen. Men da er det eg trur, seier ikkje at det er det som stemmer:)

Skrevet

Riktig, men her er det mange andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...