hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hva er det beste du ha kjøpt? Hva må man ha dobbelt av ...ja rettere sagt, hva skal jeg kjøpe inn?
It's all about me Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Du trenger matboks. Ellers så holder det med akkurat det samme som du bruker hjemme. Er det noe du trenger dobbelt av? Kanskje, men det merker du etterhvert siden alle har forskjellige behov.
pkv5 Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Barnehagen pleier å sende ut en liste i god tid før barnehagestart..Har dress, regntøy, ekstra skift samt regntøy liggende i barnehagen..Har dobbelt av reflex sitt regntøy, mens sko/støvler samt dress drar jeg frem og tilbake ved behov..Har kjøpt tutt med navn på, perfekt, han elste minn gikk ofte med andre sine tutter selv om jeg merket de med penn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå