Gå til innhold

Var en tur innom føden i går.


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Hadde hodepine som kom og gikk på fredag. Ikke kjempe vondt, men kjente at jeg hadde hode liksom. Plutselig så jeg noe glitter i luften som ikke var der, men det gikk fort over. Utpå kvelden så ringte jeg føden og fikk kontroll i går. Var deilig å bli undersøkt grundig, med ctg (er det ikke det det heter a?), sparketest (akkurat som det er nødvendig, han er jo heeeelt turbo), blodtrykksmåling, urinprøvesjekk, ul og legesamtale. Har litt høyt bt, men ikke noe som er farlig. Har fått beskjed om å ta det mest mulig med ro og komme igjen i morgen for en ekstra sjekk. Digg at de er så flinke til å følge opp.

 

Var helt rart å være på føden i går. Vi var der sist før fødsel også og det var også ganske rart. Føler at man liksom faker ved å være der. Kommer liksom gravide pustende og pesende nedover gangen mot vaktrommet, mens jeg sitter der og føler meg for så vidt fin... har i hvert fall ikke rier. ;)

 

Linus var helt turbo resten av dagen i går. Tror ikke han liker å bli dyttet så fælt på som de gjør når de skal sjekke leie, han har jo ikke festet seg så de holder på litt for å si det sånn. Tror faktisk ikke han lå stille et sekund fra vi var på sykehuset kl 11:30 til vi la oss... og selv da roet han seg ikke. Jeg fikk ikke sovne før kl 1. *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går fint i dag, har nettopp kommet hjem fra nevøen min sin ett års dag, så kjenner jeg er litt sliten (mange unger i familien vår nemlig = høyt lydnivå!). I dag er det 13 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på en ukes ferie uten internett, så jeg var spent på om det hadde kommet en liten Linus før tiden... Da følger jeg spent med videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...