Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg treng litt realitetsorientering her. Vi er naboar med ei nydelig gammal dame, og vi har fleire gonger forstått at ho ikkje seier frå om ting som plager henne fordi ho vil vere snill med oss. Ein gong var det plasseringen av komposten vår. Den lukter av og til litt, og ho kjente det inn på kjøkkenet sitt, men ho sa ikkje frå til oss om det.

Så er det slik at både eg og mannen er hagegale, vi kjøper, planter og koser oss, og hagen vår er temmelig full. Vi har ei enorm slyngrose som veks inntil hekken mellom oss, og no er den i ferd med å vandre opp i eit tre på hennar side. Vi tenkte at den kanskje kunne det, og at vi kunne spør henne om det var greit. Samtidig er vi nokså sikre på at ho ville sagt ja uansett. Så spørsmålet er, er det nokon av dykk som ville sagt nei til ein slik forespørsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sålenge den hadde sett pen ut og vokst greit oppover treet mitt så hadde det vært heeelt greit..

Men jeg hadde satt pris på at naboen min hadde spurt om det var greit at den vokste oppover mitt tre. Da vet jeg i alle fall at naboen ikke gir i f... Selv om jeg er aldri så snill til enhver tid..

Så ville snakket med den snille damen jeg :)

Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært helt greit. En pen plante er bare kos uansett om det er naboens eller min=0).

Så kos med en så snill eldre dame, ta vare på henne =0)

Skrevet

enig med **Min nydelige Milla** jeg.

Skrevet

Eg tenker at dette er greit, men sjølvsagt skal vi spørre.

Nokon som ville sagt nei? Som tenker at vi kan holde plantane våre inne på eiga tomt?

Skrevet

Synes ikke det er frekt, nei.

Men siden du vet at hun alltid sier ja, så får du ikke et ærlig svar, og da er jo litt dumt å ike vite om hun fakstisk liker det.

Skrevet

Nettopp smask, og derfor spør eg her, for på eit nettforum er det ikkje vanskelig å seie nei. Derfor tenker eg som så at hvis ingen her ville hatt noko imot det, så er det sikkert uproblematisk.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

pst.. du har jesusmail ;-) 2tilogmed

Skrevet

Dere merker om hun plages av det om et års tid, når hun har gått for lenge med innebygd frustrasjon, og dere våkner av rene motorsagmassakren av hagen deres, he he

Nei, hvis det virkelig var et problem, hun vel gitt uttrykk for det på en eller annen måte. Og dette er jo en ganske uskyldig ting :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...