ღ cindarella-twinsღ Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Vi har vært på helsestasjon å barnet legger på seg for mye.. han har mageproblemer og det har vært vanskelig å skille sult og smerteskrik.. han er bare 5uker.. Nå prøver vi å la det gå 3timer mellom hvert måltid.. hvordan gjør dere det, dere som gir flaske? Vi gir han 120ml hver tredje time... mistenker at han har kolikk og muligens KISS, han ligger i en c, som en banan. ble tatt med sugekopp men kom ikke ut så ble hastekeisersnitt og ble deretter presset opp fødselskanalen så tror kanskje nakken er skjev.. så skal til manuell terapaut om 1og ei halv uke.. synes det er litt lenge til, men får bare holde ut:)
Mammaen til Turid Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 vesla vår fikk vel flaske alt fra annenhver time til hver tredje time når hun var 5 uker.. da drakk hun ca. 50-70 ml hver gang...
MammantilLeah Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jenta mi har fått flaske siden hun var 4 dager gammel, da spiste hun som regel hver 2-3 time, nå er hun 6 uker, og det går som regel 4 timer mellom måltidene, avogtil blir det faktisk 5 timer, gir henne ikke mat når hun ikke gir uttrykk for at hun er sulten... Veide henne på tirsdag, da veide hun 5225, så hun legger godt på seg...
Meg og mine. Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Hei. Et kjempe godt råd til deg er fotsoneterapi. Du kommer til å få en helt annen baby etter noen få ganger! Jeg har ei liten tulle på 5 uker som har hatt de samme problemene, etter 3 ganger med fotsoneterapi har jeg fått en annen baby!
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 dei første 3mnd spiste emilie hver 3 time, men nå som hun har økt så pass mye pr måltid går det 4 timer mellom hver...
mai mammaen til to Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 hvor mye veier han?siden han har vokst for fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå