momaja 8+6 Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg driver å maler krus med teksten: verdens beste bestemor o.l. Tenkte å fortelle besteforeldrene den gode nyheten på denne måten. Foreldrene mine er bestemor og bestefar, moren til mannen blir framor og faren hans farfar. Greit nok. Men hva med farfars kone? Hun blir jo oxo besteforelder på en måte, og vil jo gi henne et malt krus oxo, men hva skal vi skrive på? ¨Mor¨ er opptatt da min mormor heter det. Mimmi og mommo syns jeg ikke passer seg helt.. Noen som har noen forslag? Kan jeg feks skrive: Verdens beste Lailamor eller BesteLaila?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 BesteLaila virket som en fin ide Jeg har alltid kallt pappa sin kone for "Stepsen" fra stemor...Tror jeg kaller henne Bestesteps inntil nå,men nå har de skilt seg så da slutter jeg med det Hun kan også kalles Besto f.ex ? Besta? Og når du gir henne koppen, så si at du ikke visste ha som blir best og spør om hva hun vil bli kallt Glad blir hun uansett
kosemoms♥med ny spire Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 hos oss er mine foreldre mormor (mimmi) og morfor og deres nye ektefeller er bestemor og bestefar. Mannens foreldre er grandma og pappi. Jeg synes nå BesteLaila er en god ide Min stemor ville gjerne være Besta, men har ikke så godt forhold til henne så det ble litt rart! Men synes det er et fint navn fordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå