sprellefant.no Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Heisann. Nå er det gått litt over 4 uker siden MA og utskrapning, og jeg har hatt en del kramper/'vondt-i-magen-smerter' i det siste, ikke noen blødning. Har trodd at mensen er i anmars i omtrent 1 ukes tid. Er ellers i fin form, men har mye luft i magen på kvelden og natten. Har nettopp tatt en graviditetstest, og den var positiv! Riktignok tok den noen minutter før streken kom helt fram, og den var ikke like tydelig som forrige gang, men dog; 2 streker var det der. Kommer til å ringe sykehuset for å forhøre meg om smertene, samt ta en graviditetstest til senere i uken.... Kan dette være hcg-rester etter utskrapningen? Kan jeg allerede være gravid igjen???? Håper dere kan komme med noe erfaringer/innspill!
scoobydo Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 hmm.. hadde også en del smerter imagen ca 4 uker etter MA.. Men det var TR som var i anmarsj.. kom en uke etterpå! Men jeg testet negativt etter ma 1,5 uke etter utskrapning. Men det spørs j jo hvor høyt HCG er når man mister... så er det vel litt forskjellig fra person til person!... Ta en test litt senere i uken og se.. eller gå til legen og ta en HCG prøve med noen dagers mellomrom! Men er mulig å være gravid igjen allerede ja!
sprellefant.no Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Takk for tilbakemelding. Har fått med meg at mange får 1. mens 4 - 5 uker etter inngrep, så har gått og ventet på det. Jaja, vi får se. Hvis ikke mensen dukker opp, så er det duket for ny test om noen dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå