sk85 Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 meget fornøyd.. 2499kr på reflex eller barnas hus. tilbud nå..
snartmammapåny Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Er det HTS BeSafe IZI Combi du mener? Der er iallefall på tilbud til 2499 hos barnashus når... Om det er det så er jeg enig med deg at det er et bra sete, men det tar MYE plass bakovervendt, så man bør ha stor bil om man skal ha det bakovervendt. Om man har liten bil bør man kanskje se på andre alternativ som ikke tar like mye plass bakovervendt. Men for oss med store biler så er det et godt sete som vi har i mange år. Det sitter som støpt i bilen, og virker svært solid. Litt negativt er det at det er litt komplisert å feste, så om man har to biler så er det ikke bare bare å flytte det over. Man må nesten ha to seter eller belage seg på en god jobb for å flytte setet over i den andre bilen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 izi combi er ikke 9-25kg,men 0-18kg. så det er kanskje et annet sete hun mener?!
FuriLaks Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Jo, izi combi er opp til 25 kg, men kun til 18 kg bakovervendt.
snartmammapåny Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Så pass ja, alltid trodd den var fra 9kg jeg, er ikke akkurat babystilling i den. Hadde ALDRI kjørt rundt med babyen i den stolen iallefall. Det er den altfor bratt for.. Men ser jo nå at den er fra 9kg fremovervendt og 0kr bakovervendt når jeg leiter frem info om den. ja ja, da mener hun nok en annen stol;) Men fikk jo iallefall fram min mening om izi combi da iallefall om noen ville vite den;) hehe
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 http://www.hts.no/norsk/ hvis du går inn på produkter,så er det ingen av de setene som går opp til 25kg....uansett om det er fremover eller bakover.....
snartmammapåny Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Her er annonsen fra Barnas hus på Izi Combi http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=204&category_id=20&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410 Står tydlig her at den er godkjent O-18kg.. Jeg var veldig sikker på at det var fra 9kg.. men jeg kan da ta feil.. og vil tro barnashus vet hva de snakker om,.. Også Hts skriver 0-18 på sine hjemmesider.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 combi er 0-18 har det selv å snuppa er ikke 9kilo...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Både izi kid og izi combi er 0-18 kilo!! selv om det er godkjent fra 0 kilo er de ikke anbefalt fra nyfødt av..
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #11 Skrevet 29. juni 2008 de er fra 0 kg,men blir anbefalt fra 6mnd+ pga da er de mer stødige. vi begynte å ha mini i det når han var 6mnd,og han var ikke 9kg da.... de på reflex sa det gikk greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå