mamma til gutt06&jente08:) Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 er det noen som vet hvor lang leveringstid det er på teutonia mistral? Har termin 26.oktober. Tenkte å se etter vogn i juli, er jeg sent ute da?
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jeg vet ikke, men anbefaler deg å se om www.lilleprinsen.no har den fargen du vil ha, der er det en del billigere. Kjøpte vogn der selv i 2006 og fikk den tilsendt.
heiableia Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Noen fortalte meg nylig at det er opptil 4mnd ventetid på noen typer vogner.. Vet ikke om det stemmer, men kanskje lurt å høre i de aktuelle butikkene..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Var akkurat å spurte om ang leveringstid på Simo vogner. Dette var på Reflex, og da sa de at en kunne risikerer opp til 4 mnds leveringstid på de vognene..
blomst82 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Vet om noen som bestilte simo-vogn i oktober i fjor og fikk den ikke før begynnelsen av februar i år! Etter barnet var født..så vi har bestil simo-vogn nå 6mnd før. Vet ikke med teutonia da..
ChellBell - har født! Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Snakket akkurat med lillleprinsen om levering av Teutonia. Jeg vet ikke helt hvordan det er med Mistral vognen, men med Spirit s så hadde hun masse på lager. Måtte hun bestille så tok det ca. 12 uker. Jeg har termin i oktober og kjøper vognen nå i juli tenker jeg
babysjuk82 Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 På lilleprinsen, kor mye frakt hvis en bor langt unda? Blir d via posten ja?
Mrs. Bouquet Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Jeg fikk min via posten, husker ikke hva jeg betalte i frakt men dette står på sidene deres Alle priser er inkl. mva. Det eneste som kommer i tillegg er porto (vektavhengig) og evt. oppkravsgebyr kr 63,-. Dersom du betaler til nettbank 9713 15 66488, vil oppkravsbeløpet utgå og du betaler kun porto iht postens satser. Porto for en barnevogn på over 10 kg vil utgjøre ca. kr 200,-. På Lammy-poser og Zapper kommer porto på ca. kr 125,-. For småsaker som sendes som brev er porto kr 55,-.
babysjuk82 Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Oki,har lyst på teutonia vogn. Ofte på den siden og pine meg. Vil ha nåå!! Må få penger først.
babysjuk82 Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Er litt skeptisk t og handle på nette. Er de seriøs? Og man får d man bestille og betale for?
Mrs. Bouquet Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Har handlet der 2 ganger, første gang i 2006 og nå for noen måneder siden. Jeg handlet det meste til første mann som ble født i 2007 på nettet og gjør det samme nå. Er mye bedre utvalg på nettet enn lokalt i landet og prisene er ofte mye bedre. Har aldri hatt problemer med netthandel. Har handlet to vogner på finn.no en vogn på www.babyjungle.nl og nettopp bestilt søskenvogn der og kjøpt vogn lammeskinnspose, dunpose og vogn på lilleprinsen.no. Klær, sjampo, kosmetikk, babysko, crocs, sydentur, leigebil, stelleveske, gardiner, DVD spiller, TV, amerikansk kjølekskap, jacuzzi, høytrykkspyler, flaskevarmer, persienne, bøker, cdèr, DVD-filmer, leker er tingene blant mye annet vi har handlet på nettet de siste årene, og har som sagt aldri hatt problemer hverken når vi handler fra utlandet eller i Norge.
ChellBell - har født! Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Jeg skulle nesten ønske jeg var skeptisk til å handle på nettet... så hadde jeg kanskje ikke handlet som en gal lenger (på nettet)! Har aldri hatt en negativ opplevelse med det og da har jeg handlet fra Taiwan også! Brudekjolen min skal jeg kjøpe fra Kina hehe
mamma til gutt06&jente08:) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk for alle svarene. Var inne på lilleprinsen.no, og det ser ut til å være en god nettside. Eneste jeg tenker på er fargevalgene, om de ser like ut på bildene som i virkeligheten, og om det er stor sjanse for skader på vogna dersom den sendes i posten. Noen som har opplevd det? Blir mye ekstra arbeid om det skulle oppstå..
Mrs. Bouquet Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Fargene er uansett vanskelig på teutoniavognene, med mindre du får se akkurat den fargen du velger i en butikk. Hos forhandler er det kanskje utstilt et par av fargene, men ser du i katalogen til teutonia er det mange og velge mellom, og disse får du ikke sett i detalj før du mottar vognen med mindre butikken har den på lageret sitt. Slik var det i alle fall på babyturstyrbutikken her, fargen jeg ville ha måtte bestille til meg, og hvordan den såg ut i virkeligheten fikk vi ikke vite før det. Det kan selvfølgelig oppstå skader på vogna i posten, men den sendes i orginal eske, og skader kan oppstå uansett om den sendes med post eller annet transportfirma. Handler du på nettet er det egne regler, og man har mye bedre retigheter med tanke på å returnere varen og få pengene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå