Gjest Tina-Mari Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hei jenter..mine orakler...alt vitere...veiledere...støttespillere.. Joa litt smisking må til når jeg har et merkelig spørsmål...for meg er det merkelig hvertfall. Jeg har IKM 1 juli, og er helt innstill på at tanta kommer. Jeg er i 1.pp, uten symptomer (såre brystvorter i 2 dager men..), så forventer ikke spire i magen.l Men i går kveld fikk jeg de værste takene jeg noen sinne har kjent i magen. Ikke engang matforgiftning her i spania gav meg slike magetak. Det var kun 3 tak, så sovnet jeg av utmattelse. Jeg trodde først jeg hadde drømt det, men mannen min bekreftet det i dag tidlig. Vi la oss halv 2 etter en hyggelig kveld med feriegjestene våres...vi hadde sagt natta og jeg var på vei til å sovne da det tok meg... Jeg kunne ikke snakke nesten, bare krølle bena oppunder meg og vente til det gav seg.. I dag kjenner jeg meg litt støl i mellomgulvet og har sånn mensenmage.. Kjenner at tanta er på anmars...men ingen blødning enda...er jo 2 dager igjen. Men hva kan forårsake slik smerte? Det er meg ubegripelig! Takker for alle tips, forslag og råd. Ønsker alle masse lykke til med testingen fremover!! Ha en flott søndag jenter!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Det kan jo være ekstra kraftige sammentrekninger i forbindelse med mensen. Etter jeg fikk min første har smertene blitt ille, skikkelig ille. Det er som små minirier i flere dager nå, det var det ikke før. Eller det kan være luft i magen, det kan av og til gi slike krampeaktige smerter. Hmmm. Håper du får mensen eller positiv test snart da. testa enda? he he:)
melkekua™ Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Det kan være pre-mens plager eller så er det spira som klora seg fast ) Når jeg ble gravid med andremann så hadde jeg sånne tak (jeg visste at jeg var gravid). Det var da spira som klora seg fast, livmoren som jobba. Det var så vondt så jeg trodde jeg skulle miste spiren, men der tok jeg feil ;o)
Gjest Tina-Mari Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Tusen takk for hurtig svar og deres synspunkt jenter! Jeg har alltid hatt kraftige mensen smerter, og jeg har hatt luftsmerter, og forstoppelse...men aldrig før sånn som dette! Når det gjelder luft og avføring er begge to noe jeg gjør daglig (ja nå pynter jeg på meg selv her gitt!)....og jeg har mye av det...er ikke vant med å gå på do så ofte eller å "passere vind"...fint ord for å fise..haha!! Jeg har ikke testet da jeg ikke tror jeg er gravid...føler meg ikke gravid.. Sier i fra om 2 dager
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Joda, men det med luftsmerter er ikke nødvendigvis slik som kommer ut. Man kan ha kraftige magesmerter og luftsmerter som bare blir i magen. Men da hadde du nok merka at du var litt oppblåst. Menssmerter kan jo også endre seg når som helst da. Og bli sterkere eller svakere. Eller kanskje du er gravid og det er festesmerter. Ta en test nå da!! kom igjen a? utålmodig her, vil ha testenytt fra spania.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Tina-Mari, du holder oss på PINEBENKEN nå! For VÅR del kan du vel teste??? :-D Ellers så hadde jeg en gang med skikkelig vondt i magen, da jeg var gravid sist. Vi skulle til byen og satt i bilen. Mannen min måtte stoppe bilen fordi jeg trodde jeg måtte ut å spy...:-D (Jeg visste at jeg var gravid ja.) Mannen min ble skikkelig redd, men det gav seg fort. Det KAN ha vært en tilfeldighet, noe jeg egentlig tror, for jeg har, innemllom, skikkelig magekramper. Bl.a. når jeg har el. og mensen eller rett og slett bare luftsmerter. Luftsmerter er helt grusomt vondt, men det vet du sikkert...:-D Test NÅ da! :-D Klem fra en nysgjerrigper
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Det kan være mensen du kjenner. Psyken kan også spille oss et puss. Du kan også være gravid. Det gjenstår bare å se. Menssymptomer og gravidsymptomer kan være ganske like, det er det som er så frustrerende. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå