Gå til innhold

Sover dere mens barna ligger ute i vona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt lillegutt ute i vogn for å sove. Vi bor på landet, så det bekymrer med ikke. Og av og til, men ikke ofte, har jeg tatt med en lur samtidig. Jeg liker det ikke spesielt godt, for han sover ikke rett utenfor vinduet, men ved garasjen litt unna huset. Jeg har babycall da:) Hva gjør dere? Jeg liker det som sagt ikke så veldig godt, men er jeg trett og sliten har jeg valgt å ta meg en lur, for jeg våkner jo av babycalleren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde det når snupp var liten, hun sov på verandaen med døra oppe og jeg på sofaen rett innenfor.. har aldri brukt babycall.. gikk kjempe fint det :) gjør det nok med neste mann også :)

Skrevet

Det var nå ikke store forskjellen fra å ha henne inne da:)

Skrevet

Jeg er livredd at katter skal komme oppi vognen. Det har skjedd en gang, hadde da ikke på myggnetting fordi jeg var like i nærheten. Jaget jo katten bort med en gang, men det var ekkelt å se hvor fort den la seg til rette over babyens ansikt. Så jeg har problem med utesoving i det hele tatt jeg da. Og så lar jeg fantasien vandre.....tenk om noen kidnapper babyen.....nei, jeg hadde nok ikke klart å la vognen stå uten oppsyn.

Skrevet

Å la vogna stå uten oppsyn synes jeg er helt greit. Vanligvis er jeg inne i huset å styrer de timene han sover på dagen. Da har jeg myggnetting på og ser til han noen ganger(og har babycaller). Når han er i barnehagen gjør de det på samme vis.

Skrevet

hehe.. nei, men har også hatt henne uten for garasjen som er et stykke lenger unna, også på plenen, men hadde alltid myggnetting på vogn i fare for dyr og ting som kunne komme inn til henne. men var aldri redd for at noe skulle skje, hun var av den type baby som sov i timesvis, så jeg våknet som regel før henne også når jeg tok en lur ;) hun sov aldri inne på dagen, bare ute i vogna fra hun ble født.

Skrevet

Vi hadde aldri vogna ute da han sov, var ikke noen trygge uteplasser han kunne stått der bodde.

Så nei, jeg gjorde aldri det. Jeg vil nok ikke gjøre det neste gang heller, la vogna stå uten oppsyn og sove selv.

Skrevet

Hva mener dere med under oppsyn? Er det å se til den et par ganger i løpet av en time, eller å sitte å se på den i en time? Hehe, setter det litt å spissen nå,men jeg har aldri vurdert at det skulle være et problem at ungen sov ute, mens jeg var inne med babycall på. Å sove derimot har jeg vært litt usikker på, så den skjønner jeg. Men jeg har da gjort det, så jeg mener jo at det går greit.

Skrevet

Jeg har lillegutt ute på trappa m/ babycall. Er ikke ofte jeg er så trøtt at jeg vil sove, men det har selfølgelig hendt! Har ingen motforestillinger om å sove inne mens han sover.

Bare dobbelsjekker at babycallen er rett innstilt, har skjedd flere ganger at den har sklidd på feil frekvens.

Skrevet

Jeg ville ikke satt ungen ute uten at jeg kunne se ham hele tida og var 100% trygg på at han var trygg.

Det er det jo ikke mange steder man er.

Så jeg ville ikke satt ham ute alene egentlig i det hele tatt.

:)

Hadde jeg hatt en veranda ut fra leiligheten hadde det vært ok, om ingen andre kunne gå opp på den. Om du skjønner.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

Han sover ute gjerne to ganger om dagen, men jeg passer alltid på.

Skrevet

Brukte av og til å ta meg en lur da eldstemann sov ute, men han sov på trappa, og jeg hadde soveromsvinduet rett ved trappa.

Har aldri kunne sovet mens lillemor har lagt ute, men jeg har egentlig ikke kunnet slappe av i det heletatt når hun har lagt ute fordi jeg ikke har hatt mulighet å sjekke til henne uten å gå gjennom hele huset og ned i kjelleren. Men har sovet mens hun har lagt i gangen i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...